A jóbarát
Szöveges ítélet
Alapvetően nem rossz gép, édesapámmal közösen használjuk. A maga ~25 lóerejével elégséges egy felcuccolt hegyi túrához is két személlyel. Üzemeltetése olcsó, kéthetente-havonta egy fél órára ránéz az ember, és nem lesznek vele problémák. Nagatívuma a 6V-os rendszer, illetve a dinamós megoldás, mert alacson fordulaton nem tölt, és mondjuk egy piroslámpánál bizony csak a helyzetjelzőre kell korlátozni a villanyt, gyenge, korszerűtlen az első fék Hosszabb túrákon nincs vele gond, 100-ig úgy húz mint a Szojúz, utána már nem érdemes kínozni. Ez szerintem az oldalkocsis fogaskerék miatt van, viszont így két személlyel is viszonylag fürge. Az utazósebessége 80-90 előzéskor 100-110. a vége 120 körül van. Eddig még sosem robbantam le vele.
Hibalista
- Kikoptak a dinamó szénkeféi, kontakthibák a dinamón a gyújtás csatlakozóinál, 32000-nél szétrepedt egy-két gyűrű a láncban, hátsó silent,
Ide hordtam szervizbe
Édesapám és én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
