Közös szerelem az asszonnyal:)
Szöveges ítélet
Újrakezdő motorosként ültem rá,hosszas vajúdás,és öt év kihagyás után.
Sok fórumon jártam,és sok motoros baráttal beszéltem,hogy ki,milyen gépet venne a helyemben?
Előző paripám egy 251-es ETZ volt.
A javaslatok,és tesztek,(illetve a pénztárcám állapotának függvényében) döntöttem a 600-as CBF mellett,amiből a jobb szélvédelem miatt a fejidomos változat lett a befutó.
Mindössze 3000 Km-t mentem vele ezidáig,de számomra hihetetlenül barátságos gép benyomását kelti.
Jóindulatúan viselkedik,mentes mindenfajta alattomos
reakciótól,bár nedves aszfalton, kanyarban már okozott egy kis zabszem effektust, egy hirtelen kigyorsítás alkalmával.
A motor 78 lóereje 6000-es fordulat felett igazán vehemensen mozgatja a velem együtt 290 kg-ot(195 kg a motor a többi szerénységem).
Amikor ketten gurigázunk az asszonnyal (62 kg )akkor is meggyőzőnek tűnik,és a gyári beállításu futómű teljesítményének határáig még nem jutottunk el.
6000-es fordulatnál átmenetileg jelentkezik benne egy kis vibráció,ami azért nagyon hamar megszokható, és az ötötdik percben már fel sem tűnik.
A Hosuba szervíz szerelői,mikor a motor negatívumait kérdeztem,közölték,hogy ennek a motornak nem nagyon vannak negatívumai,mert hihetetlenül megbízható,igazi HONDA,legfeljebb egy idő után igényt fogok tartani az 1000-es CBF nyomatékára,és vágyni fogok a cserére,ki tudja.........?
A fogyasztás csukló függvényében 4,5 és 7 liter között ingadozik.Tehát összességében kialakulóban van köztünk az érzelmi kapcsolat.:)
2008.03.15.
Ma végre gondova a tavaszra,előástam a garázs mélyéről, és kivittem a napfényre,tisztogatás után gyönyörködtem benne,majd kezdésnek orvosoltam egy kicsit a hangját.
Ez a művelet abból állt,hogy vettem hozzá egy Finster kipufogót,amitől kellőképpen feltűnő jelenség lettem kisvárosunk utcáin.:)
(a hangja egyszerűen csodálatos,mégsem goromba)
Erre egyébként csak azért volt szükség,mert a gyári kipufogóval,egyszerűen nem hallották a közlekedőtársak,hogy én is ott vagyok, ezért mindíg be kellett sorolnom egy-egy hangosabb motorostárs farvizeire,hogy én is haladósabb lehessek.
Remélem így már jobban észrevesznek,és nem kell azon remegnem,hogy az M0-on az elválasztó betonkorlátra szorít egy jóképű autós,vagy kamionos.
Szóval megyünk az időszakos szervízre,azután remélem,hogy illa berek...............:)
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Hosuba Dunaharaszti
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4100 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |