A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999)

Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Oroszlán tanítja az idomárt

Szöveges ítélet

A legbarátságosabb superbikenak tartják utcára, de mikor először ráülsz, akkor baromira kényelmetlen. Másodszor is. Magasabb mint a többi ezres és fenn hordja a seggét is. A testtartás később fel se tűnik ahogy el kezded rajta élvezni a kanyarokat. Nagyon jó a futóműve, gyárilag se puha s puding tempómhoz még a pályán sem kellett keményítenem egyelőre. Fékei brutálisak. A motor nyomatékos és erős. A lóerőket finoman tolja alád, nem úgy mint egy gixer. Ne dőlj be a teszteknek ahol lehúzzák mert gyengébb mint a többi, nézd meg a köridőket a MasterBikeokon, nyomatékos blokkja, futóműve, váza és fékei miatt kiváló a pályán. Ha ez erő idővel mégis kevés lenne a célegyenesben, akkor egy Akrapovic verseny-kipufogórendszerrel és powercomanderrel izmosíthatod. A legnagyobb előnye a szárnyas oroszlánnak, hogy emberközelbe hozza az ezres motorok eszement teljesítményét, de ezt csak akkor érzékeled ha azokból többet kipróbálsz. Nem kezdő motor!
Hátránya talán az, hogy kicsit melegszik. 107 fokra simán felmegy a víz városi tötyörgéskor egy meleg napon. Nehéz megszokni a terhelésváltási reakcióit is a blokknak (kanyarban jobb jönne egy finomabb gázreakció). Az hogy fogyasztja a gumikat és a fékbetéteket az nem hátrány, mert ez egy pályán sokat használt sportmotornál természetes.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

magam szervizelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (995 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.