A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Anf 125 Innova 2006 (124)

Anf 125 Innova 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha most lenne új elmennék vele a Gibraltárig

Szöveges ítélet

Már korábban is írtam szeretet motorkámról. De a jövő héten a 80.000 km-t fogja már mutatni a kilométeróra, miközben a motorkán gyertyán, gumin, olajon, első fékbetéten, láncon kívül egyebet cserélni nem kellett. A motor egyébként jelenti jól van, a téli leállás után kis szivatózás után elsőre indult és várja a kihívásokat. Ha csak a dolgok anyagi oldalát nézem, akkor a motorral megtett 80.000 km-rel kevesebbet futott az autóm, DE ezeken túlmenően továbbra is imádok a kis pöfögővel utazni, akár hosszabb utakra is - mert az biztos, hogy a Hondácskával odaérek, még ha kicsit később is - mert a motoron nem fog múlni az biztos. Ennek a kis betyárnak nem számított a közel 40 fokos hőség sem, és nem számított a számtalan felhőszakadás sem ami elkapott. Soha egyetlen egy csuklása sem volt. Amit komolyan kell venni az az olajcsere és szelepállítás - a gépkönyv olajra 8 ezer km-t ír, én ezt 6 ezerre rövidítettem. A szelepállítás elég gyakori, mivel négyezres az intervallum, de pár perces művelet. A centrifugál olajszűrő tisztítása elég macerás, de elárulom, hogy alig volt valami levakargatni való, akkor is ha esetleg 15 ezret ment a motor az előző tisztítás óta. Ha betartod vagy még inkább sűríted az olajcserét, akkor nem lesz lerakódásod. Ja és még valami - a hátsó lámpát leszámítva még az eredeti izzók világítanak benne. Gumiból az olcsóbb Mitasokat vettem, kiválóan tapadtak. Azt gondolom, hogy 10 lóerőhöz nem kell drága pályagumikat vásárolni :). Egyébként a gyári gumikat 45 ezer km-nél cseréltem le. A két új gumi, szerelési díjjal, új belsővel 17 ezer Ft volt

Ha ebből a motorkából látsz egy kikíméltet, akkor vedd meg bátran, mert ez a motorozási élményen túl befektetésnek sem rossz :)
Ami kritikát tudok megfogalmazni, az az hogy az alsó lábszárat, cipőt nem védi meg az esőtől, felcsapódó víztől.
Az átlagfogyasztása mindig alatta volt 2 liternek.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Leginkább magam csináltam rajta mindent. Mondjuk az olajszűrő tisztításban segített egy motorszerelő barátom - nézte, hogy jól csinálom-e? :)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (996 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.