Közlekedésre kiváló, motorozáshoz más kell
Szöveges ítélet
Munkába járásra használom, gyakorlatilag csak Pesten. A fogyasztása nálam 2.3 liter százon. A tank kicsi, 130-150 km-enként elővigyázatosságból tölteni kell. Városon kívüli hosszú úton nem árt fél liter tartalékot tartani egy literes olajos dobozban.
A városban ideális, mindenütt elfér, országúton elmegy, autópályán nem jó: letolják a kamionok. Jól dönthető, gyorsulása a városban tűrhető. A nyereg másfél óra motorozás után nagyon kényelmetlen: jól esik leszállni róla.
A pesti rossz burkolatot a nagy kerekek bírják, de az első kerék a keresztbordákon felpattan, a hátsó velem - 70 kg - néha, két személlyel már gyakran felüt. A fékek nem kifejezetten harapósak: kis túlzással, húsz év megszépítő távlatából, néhai Mini-Rigámra emlékeztetnek.
Reflektorában izzó helyett egy marék szentjános bogár lehet: kerülöm is a sötétben vezetést, mert csak engem látnak, én viszont semmit! (még hagyományos izzós.) A reflektor zörög a burkolatban, egyértelműen konstrukciós okokból.
Egyébként a típusról ötleteket és felhasználói tapasztalatokat a franciául beszélők a http://www.volcanoweb.fr/innova/ helyen találhatnak.
Hibalista
- Semmi, igaz egy Hondánál ennyi idő alatt ez nem is lehet másként.
Ide hordtam szervizbe
Maxxpower a Bécsi úton.
Garancia alatt voltam ott, 2008 tavaszán. Gyorsak voltak, korrektek, egy percre nem vesztettem szem elől a mocit. Leadtam, néztem a szerelést, elhoztam és használtam a mocit. Jó volt nézni a srácot, ahogy dolgozott: gyakorlottan, tisztán és pontosan. (Azt hiszem a szervíz vezetője volt. Régen láttam embert így dolgozni! Emeltem és emelem virtuális kalapom!)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Furioso (?), nemrég nyílt a Maxxpower helyén.
Egy szerdán vittem, kértem egy időszakos átvizsgálást, olajcserét, alapjárat és kuplung beállítást , valamint választ arra, hogy milyen izzó megy a reflektorba.
Pénteken hoztam el, majd szombaton beállítottam a kuplungot, mert a moci sebességbe téve alapjáraton mászott és ez nekem nem tetszett. A hátsó kereket is állítottam, mert úgy ítéltem meg, hogy nem volt egyenesben és fékezéskor emiatt instabil a jármű. (Az instabilitás az állítás után meg is szűnt.)
A reflektorburkolat még pénteken, hazaúton elkezdett csörögni, furcsán mozgott, de csak hétfőn volt érkezésem megnézni: le volt törve belül a bal szélső (fekete) rögzítő fül. Telefonáltam: a szerelő szerint nem nyúltak a burkolathoz, az izzókérdésről pedig megfeledkezett. (A bal alsó csavar a burkolaton speciel egy hímgorilla erejével volt meghúzva és pénteken még azt is mondták, hogy spéci izzó kell, ami náluk is kapható. A munkalap valóban nem utal arra, hogy a burkolatot bontották volna. Lehet, hogy valóban nem nekik felróható a törés, hanem a véletlen műve, esetleg a csavar is csak magától szorult meg,de a benyomásaim összességében nagyon nem jók. Ha majd nagyon zavar a zaj, akkor a bike-parts.fr-en 68 euróért rendelek burkolatot.)
Apróság, hogy otthon, a szombati átnézéskor a hátsó keréken a fék beállító csavar mögötti részen olajos nyomot találtam, ami szememben nem az elvégzett munkával szembeni túlzott igényesség jele.
Ahogy utánanéztem, kifogást mástól nem találtam rájuk: lehet, hogy egyéni pechem volt.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1005 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |