A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Anf 125 Innova 2003 (124)

Anf 125 Innova 2003 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Közlekedésre kiváló, motorozáshoz más kell

Szöveges ítélet

Munkába járásra használom, gyakorlatilag csak Pesten. A fogyasztása nálam 2.3 liter százon. A tank kicsi, 130-150 km-enként elővigyázatosságból tölteni kell. Városon kívüli hosszú úton nem árt fél liter tartalékot tartani egy literes olajos dobozban.

A városban ideális, mindenütt elfér, országúton elmegy, autópályán nem jó: letolják a kamionok. Jól dönthető, gyorsulása a városban tűrhető. A nyereg másfél óra motorozás után nagyon kényelmetlen: jól esik leszállni róla.

A pesti rossz burkolatot a nagy kerekek bírják, de az első kerék a keresztbordákon felpattan, a hátsó velem - 70 kg - néha, két személlyel már gyakran felüt. A fékek nem kifejezetten harapósak: kis túlzással, húsz év megszépítő távlatából, néhai Mini-Rigámra emlékeztetnek.

Reflektorában izzó helyett egy marék szentjános bogár lehet: kerülöm is a sötétben vezetést, mert csak engem látnak, én viszont semmit! (még hagyományos izzós.) A reflektor zörög a burkolatban, egyértelműen konstrukciós okokból.

Egyébként a típusról ötleteket és felhasználói tapasztalatokat a franciául beszélők a http://www.volcanoweb.fr/innova/ helyen találhatnak.

Hibalista

- Semmi, igaz egy Hondánál ennyi idő alatt ez nem is lehet másként.

Ide hordtam szervizbe

Maxxpower a Bécsi úton.

Garancia alatt voltam ott, 2008 tavaszán. Gyorsak voltak, korrektek, egy percre nem vesztettem szem elől a mocit. Leadtam, néztem a szerelést, elhoztam és használtam a mocit. Jó volt nézni a srácot, ahogy dolgozott: gyakorlottan, tisztán és pontosan. (Azt hiszem a szervíz vezetője volt. Régen láttam embert így dolgozni! Emeltem és emelem virtuális kalapom!)


Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Furioso (?), nemrég nyílt a Maxxpower helyén.

Egy szerdán vittem, kértem egy időszakos átvizsgálást, olajcserét, alapjárat és kuplung beállítást , valamint választ arra, hogy milyen izzó megy a reflektorba.

Pénteken hoztam el, majd szombaton beállítottam a kuplungot, mert a moci sebességbe téve alapjáraton mászott és ez nekem nem tetszett. A hátsó kereket is állítottam, mert úgy ítéltem meg, hogy nem volt egyenesben és fékezéskor emiatt instabil a jármű. (Az instabilitás az állítás után meg is szűnt.)

A reflektorburkolat még pénteken, hazaúton elkezdett csörögni, furcsán mozgott, de csak hétfőn volt érkezésem megnézni: le volt törve belül a bal szélső (fekete) rögzítő fül. Telefonáltam: a szerelő szerint nem nyúltak a burkolathoz, az izzókérdésről pedig megfeledkezett. (A bal alsó csavar a burkolaton speciel egy hímgorilla erejével volt meghúzva és pénteken még azt is mondták, hogy spéci izzó kell, ami náluk is kapható. A munkalap valóban nem utal arra, hogy a burkolatot bontották volna. Lehet, hogy valóban nem nekik felróható a törés, hanem a véletlen műve, esetleg a csavar is csak magától szorult meg,de a benyomásaim összességében nagyon nem jók. Ha majd nagyon zavar a zaj, akkor a bike-parts.fr-en 68 euróért rendelek burkolatot.)

Apróság, hogy otthon, a szombati átnézéskor a hátsó keréken a fék beállító csavar mögötti részen olajos nyomot találtam, ami szememben nem az elvégzett munkával szembeni túlzott igényesség jele.

Ahogy utánanéztem, kifogást mástól nem találtam rájuk: lehet, hogy egyéni pechem volt.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1005
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69