A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 125 (125 cm3)

Cbf 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kompromisszumokkal, de Tökéletes!!!

Szöveges ítélet

Én írtam az első népítéletet, az akkor pár hónapos motoromról.
Azóta most használom pont az ötödik szezonban, és 25100 km-nél tartok vele. Szeretném leírni a tapasztalataimat.
Nos, a motorra csak 1 szót használhatok: Hihetetlenűl jó!!!!

Soha nem hagyott ott sehol, minden áldott reggel és délután tökéletesen teljesíti a dolgát. Én napi 42 km-et fixen használom. Munkába járok vele. Márciustól- Novemberig megyek vele, esőben,napsütésben. Nagyon vigyázok rá, viszont használom, ez tény. A fogyasztása 2.2 liter /100 km!!!!!!!
Semmi nem romlott el rajta. Eddig a fékbetéten, és egy láncszetten kívül mást nem kellett rajta cserélni. Az alkatrészek sajna nem olcsók, simán ugyanannyi, mint egy 500-as nagymotorhoz.
A Dream-be viszem szervízbe. Nagyon meg vagyok velük elégedve, viszont tény, hogy nem a szükebb pénztárcájúak szervize.

No', azért van (kicsi) negatív véleményem is:

Nem rángatom a gázkart, mégis szerintem az átlaghoz képest többször kell állítani a láncon.
Gyenge mind az első, mind a hátsó fék
Lehet, hogy minden 125-ös ennyit tud, de szerintem lassú ez a drága kis gép...
90-ig nagyon jól gyorsul, de fölötte elgyengül. kb 105-110 a vége, de az már nyögvenyelős. Pedig 75 kg vagyok...
Ennyi.

Biztos, hogy még hosszú évekig meglesz a motorom. Ennek nyilván anyagi okai vannak, mert ha tehetném, lecserélném egy 250 cm3-as motorra, mert ez a 125 nagyon vérszegény...
Kiemelném a motor -számomra- legjobb tulajdonságait: Jól fogyaszt, munkába árásra tökéletesen megfelel, Műszakilag megbízható!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25100
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? fact 50 Következő motorja? cbr 250
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69