A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Pantheon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kompakt Urban bajnok

Szöveges ítélet

Kezdem a "rossz" tulajdonságaival:
Nem igazán sok van. Nekem kicsit szoknom kellett az üléspozícióját mert kicsit távolinak éreztem a kormányt ha a hátamat beillesztettem az üléstámasztó bőrhöz. Eléggé "punnyadt" a futóműve de ez viszonylag "könnyen" orvosolható futómű feszesség állításával ami pl. olaj és progresszív rugó és hátsó gátló cserében nyilvánulhat meg. A műszerfal adatainak elolvasásához le kell hajtani kissé a kupakomat ez okozhat kisebb kínos pillanatokat. EU komform a világítás azonnal felkapcsolódik ha gyújtásra kapcsolok, szerintem ez felesleges, ha pedig reflektorra váltok a tompított elalszik. Na de miért??
Figyelni kell a hidegindítással, ha egyszer beindítottam érdemes megmelegíteni kicsit a motort, mert hamar beköpködi a gyertyát és utána alig lehet felhúzni. Sajnos Olaszban gyártják bár tisztelem őket de messze vannak a Honda minőségtől. A váza viszonylag könnyen hajlik és szinte lehetetlen tutira helyreállítani, ez az első amit vásárlásnál meg kell mérni. Persze ettől még megfelelően stabil a váza!
Jó lenne ha egy komolyabb zárt kupak is elférne a nagyon szép mérető tárolóban. A csomagtartót szerintem a Caterpillar-ról klónozták annyira terhelhető simán elbír egy 50 kilós zsákkal!
Előtérben megjegyezném, hogy komoly robogós és versenyzői múlttal rendelkezem így kicsit talán szubjektívra sikeredhet az írásom.

Nos akkor a jó tulajdonságai:
Bizonyára van ilyen kompakt járgány még a piacon de ez valami fenomenális amit ez a éppen 150 ccm produkál. Hihetetlenül fordulékony viszonylag filigrán és magas lámpás ami eleve nyerő a robogók között. Rendkívül stabil nagyon érezhetően viselkedik a kanyarban a fékei messze túlmutatnak a súlyán és a teljesítményén. A motorja egy doxa full injektor semmi pöffenés szabályozott katalizátor szóval abszolút 21. század. A menetteljesítménye érdekes kb 80-ig nagyon vehemesen és folyamatosan teljesítménylyuk nélkül gyorsít onnantól válik kicsit "lassúvá" 110-ig ami a vége de kb. fél gázzal...
De 80-ig simán kilő a lámpánál az autók közül a városban. Utaskényelem is kiváló főleg ha doboz is van mögötte amin megpihenteti a hátát. Gyakorlatilag 2 személlyel is ugyanazt produkálja. Ez a Honda féle nyomatékrugalmasság..! Érdekes milyen "erős" motorféket állítottak be a gyártók, alig kell a féket használni egy adott helyzetben elég visszaengedni a gázt.
Kicsit szélzajos, bár nekem gyári plekó van fent de ezt szintén egy túra plekóval lehet orvosolni.
A lámpája indexei egyszerűen kiválóak jól világítanak és jól láthatóak. Én speciel nagyon hiányolom a Honda robogóimban megszokott automata index lekapcsolót.

Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, hozta a hozzá fűzött reményeket mind anyagi megfontolásból és kellemes érzésből. Kicsit sajnálatos, hogy elég kevés fut itthon pedig szép forma szerintem.
Leginkább olyanoknak ajánlanám akik Pest vagy agglomerációjából próbálnak optimális idő/energia ráfordítással eljutni a kitűzött pontra. A saját "szlengem" szerint " nem tudok vele elég későn elindulni ahhoz, hogy ne érkezzek oda korán". Ezzel szerintem egy mondatban benne van a motor értéke.
Én simán bevállalok vele akár 4-600km túrát is csak idő legyen rá.
Egyenlőre ennyi jutott az eszembe, talán később még kiegészítem

Hibalista

- Igazán csak a kopó alkatrészek cseréje, gumi.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizeltem, mert értek hozzá.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Spacy 250/1986 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69