Kicsi sàrkàny
Szöveges ítélet
Tobb mint 20 ev motorozas es Cbr F1, F2, F4 utàn vettem, nemi ketellyel, hogy nem lesz -e tul sportos es nagyon kenyelmetlen. Azt nem mondanam, hogy Gold-Wing, de a sportossagahoz kepest egesz elviselhetoen kenyelmes. A labam is leer.... :-)))))) A fek eroteljes (egy ujjal is), a motor ereje tenyleg szuper es hihetetlenul konnyu kezelni. Nincs benne nyomateklyuk mint az F-esen. Valoban alacsony fordulaton is el, ez nagy pozitivum, hiszen nem versenypalyan hasznalom. Az igaz, hogy van az a masok altal is emlitett vibracio 6-7000 kornyeken, a nemesebb szervedet kepes teljesen elerzesteleniteni, ha tulsagosan ranyomulsz a tankra. :-)Szelvedelem nem sok van, csak ha lekuporodsz a tank fole. Osszessegeben nagyon jo kis moci, en MOTUL 7100-as szintetikus olajjal hasznalom, eddig 1000 km es 6000 km-nel csereltem. Kicsit mondjuk hianyzik az F-es Cbr-ek villanymotorszeru blokkhangja. :-( A valto kivalo, siman kapcsol, a kuplung is jo, de elindulasnal egy picit tovabb kell csusztatni, mert kepes megtrefalni az embert es lefullad a motor. Csak megszokas kerdese. A pakolast szinte elfelejtheted, az ules alatti resz zero, a sisakhalo hasznalhato valamelyest, ha sisakot vagy kisebb taskat akarsz szallitani. Egyenlore nem volt semmi problemam vele, de a korabbi CBR -ek utan ez teljesen normalis, azok is hiba nelkul mukodtek.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |