A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 650 V Deauville 1998 (647)

Nt 650 V Deauville 1998 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezesbárány

Szöveges ítélet

A motort 3 évesen vettem, de csak 770 km volt benne. Tényleg. Az ezres szervízre én vittem el, ők is kételkedve néztek, de egyértelmű volt számukra is, hogy még be sincs járatva gép. Az 1. tulaj szeme megkívánta a motorozást, majd a gyakorlat már nem tetszett neki annyira. Eladni meg nem tudta, mert túl sokat kért érte (bukni nem akart rajta). Aztán jöttem én....

Soros motorok után a V2 először nagyon furcsa volt: nem pörgött, hangos volt, rázott.... Ma már imádom a hangját és nyomatékát is. Bár a gyári 56 LE nem tűnik soknak, valójában mindenre elég, bőven. Kicsit többet kell kapcsolni a fokozatokat, de ez is az élmény része, nem? Fogyasztása kiemelkedően jó, tavaly Déva - Szeged viszonylatában, országúti élménymotorozással (folymatos 100 - 110, időnként erőteljes gyorsítások előzéseknél) 3,8 litert evett. De 4 - 4,5 között eddig mindig megállt. A kombinált fék pedig hatékony és stabil lassítást tesz lehetővé.

Kényelem szempontjából pont jó: bár nem a gyári, hanem eggyel magasabb plexi van rajta, gyengébb esőben szinte meg sem ázok utazó tempónál: ami víz a dzsekimen van, a sisakomról csorog rá. Érdekes, hogy a tükrök is úgy vannak kialakítva és elhelyezve, hogy a kesztyűm is száraz marad. (Persze ez nem igaz felhőszakadásokra....) Az oldaldobozok és a topcase bőségesen elegendő helyet adnak a hosszabb túrák felszereléséhez is. A kardánhajtás meg nagyon kényelmes dolog....

A súlya miatt érdemes úgy parkolni, hogy előre menetben indítható legyen, ne kelljen tologatni, de a méret és súly komoly gép benyomását (és vezetési élményét) kelti menetközben.

Összességében nagyon örülök, hogy ezt a gépet választottam, vélhetően sokáig (leírásokból tudom, hogy nyugaton nem ritka a több százezer km-t futott darab, a Honda V2-se elnyűhetetlen) fogom még használni.

Hibalista

- Az elmúlt három évben egy gumigarnitúra cserét leszámítva, más dolgom nem volt vele.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 770
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.