A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR800 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jóbarát

Szöveges ítélet

Üzembiztos,olcsón és biztonságosan üzemeltethető mocit szerettem volna, számomra megfizethető áron. Az első jelölt egy XX volt, de sajnos a papírjaival gondok voltak, így utána jártam (főleg itt) a VFR800-ról kialakult véleményeknek. Ennyi ember nem tévedhet, gondoltam, és máris beleástam magam a témába. Fogaskerekes vezérlés, aminek ugyan rühellem a hangját, de szívesebben viselem, mint egy elszakadt, vagy fellazult vezérműlánc okozta bonyodalmakat.Szinte elnyűhetetlen V4-es blokk, számomra biztosan, mert nem vagyok "nagymenő". És az összes többi jó tulajdonsága, amit már előttem felsoroltak, mind arra buzdítottak, hogy egy ilyen bringát vegyek. Szerencsére van belőle választék a piacon, ráadásul nehéz volt közülük választani, mert egytől egyig mind szép és jó állapotban volt.
Szóval vettem egyet, amúgy találomra. Bejött! Tetszik a nyomatékos V4, a szélvédelem, a váltó (ZZR600 volt előtte, ő nem a váltójáról híres)és persze az,hogy nem kell minden gurulás előtt dédelgetni. Teszi a dolgát és nem kér mást, csak ami kötelező és a biztonság miatt elengedhetetlen. A kényelemről nem zengenék ódákat mert 45 évesen már többet is eltudnék viselni,de ez talán nem is inkább a Viffer, hanem az én hibám. A hűtése sem sikerült túl jól, én is bekötöttem a kapcsolót, úgyhogy bármikor besegíthetek.
VFR, vagy XX? Kétszemélyes túrákon jut már csak eszemben ez a kérdés. Nem is inkább a teljesítmény, hanem a kényelem miatt.
Szóval,ha 700000 forintos árkategóriában keresgélsz sportos túramotort alacsony fenntartási költségekkel és megelégszel a 100 pacival, akkor ezt merem ajánlani. Javítanom, javíttatnom nem kellett semmit. Viszont vásárlás után én is azt tanácsolom, hogy kezdj tiszta lappal mindent és cseréltess olajat, fagyállót stb. Ezután már nem marad más, csak az élvezet.

Hibalista

- Csak olajcsere.

Ide hordtam szervizbe

Én vagyok a szerelője, de emiatt sem panaszkodik.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7800
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? ZZR600 Következő motorja? MT-01
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.