A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 N 2006 (599)

Cbf 600 N 2006 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez azért már motor

Szöveges ítélet

A kis CBR125R végre azt a feladatot látja el, amire tervezték, vagyis a gyerek hajtja immár. Magamnak megvehettem végre a "nagyvasat", a CBF600N-t. Szinte mindíg könnyű utassal járom az országot, és bátran kijelenthetem, ez a Honda is pontosan azt nyújtja, amit ígér. Egy könnyed motorozásra bármikor kapható, de mentünk vele 605 km-t is, egy nap alatt, és az elázás volt a legnagyobb problémánk, nem a fáradtság. Szélmentes időben kb. 120km/h-ig lehet "békében" elüldögélni, ha szembe fúj, akár 90km/h-nál is erősen kell a kormányba kapaszkodni. Egyébként nagyon stabilan fut egész 150-ig (többet még nem mentem vele). A 6. fokozat 40-től már használható, 5000 környékén lesz igazán mérges. A kis CBR 75 km/h-jával ellentétben a bejáratás ideje alatt 6000-es fordulathoz itt már kb.125 km/h tartozott, így nem kellett kellemetlenkednünk sehol, lehetett vele haladni. Tulajdonképpen akkor is elegendő volt a tudománya, ma sem hajtom jobban. Persze, lehet, hogy mégsem ezt a motort kellett volna megvennem, mert fél fordulaton még a teljesítmény fele sem jön elő belőle, miközben én szinte kizárólag ebben a tartományban használom, mondjuk ez így is 3x annyi, mint amit a kis CBR-ből ki lehetett sajtolni. Ma úgy gondolom, hogy az irreálisnak tűnő 1000-1300 ccm-es gépekkel nem csak a műszaki paraméterek számértékeinek növelését tűzik ki a gyártók, hanem a motorozás élményének új dimenziókat megnyitó eszközei ezek. Annak ellenére, hogy a CBF bitang erős tud lenni, ebben folyamatosan támogatni kell. Ezt egy 1300-as nem igényli, valószínűleg. Ha lesz lehetőségem, tovább fogok lépni ebben az irányban. Persze, ez meggondolandó, mert azmellett, hogy közel 1 millával többet kérnek egy ilyen gépért, jóval több a teljesítményadója is, és 100km-enként 1-1,5l-rel többet is iszik, valamint sűrübben kell rá gumi, stb.
Sajnos hazánkban a leendő járművét az ember nem igazán tudja kipróbálni, legalábbis úgy nem, ahogy én gondolom. A márkakereskedők nyílt napjain manapság profi felvezetőkkel, a városon belül, 100-150-nel száguldozva kell menni, amiből számomra nem derül ki, hogy akkor hogy fog viselkedni, amikor az én stílusomnak megfelelően kezdem használni.
De az is lehet, hogy egymás mellett fogunk megöregedni. Ezideig, mind teljesítményét tekintve, mind az összhatást figyelembevéve, ennyire jó motorom még nem volt. Rosszabb viszont már nem lesz.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck
Nagy szaktudású motorszerelő, dinamikus, vevőcentrikus csapat, megy a 10-es

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.