A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » FES125 S-Wing (124 cm3)

FES125 S-Wing (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Elsőre nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e

Szöveges ítélet

125-ös robogót kerestem. Feltétel volt, hogy megbízható legyen, nagy legyen a csomagtartója és az utas számára is kényelmes legyen.
Hosszas válogatás után esett a választásom erre a típusra, bár többe került, mint amennyit eredetileg szántam rá. 2013 májusában toltam ki a szalonból, és nem bántam meg! Azóta is nálam van, 9000 km ment bele eddig. A moci minden elvárásomat simán hozza...

Előnyei:
- viszonylag nagy súlya ellenére könnyen kezelhető, irányítható
- alacsony a súlypontja, könnyen dönthető, de nem hajlamos bebillenni a kanyar belső ívébe
- városban (illetve 60-70 km/h-ig) egy személlyel megfelelő a dinamikája
- stabil váz és futómű, komfortos a rugózása
- 5 fokozatban állítható a hátsó rugóstag előfeszítése
- nagyon jó a szél- és esővédelme
- szuper a műszerfala, igényesek a kezelőelemek
- összeszerelési minősége jó, a műanyagelemek sem tűnnek gagyinak
- elegáns az egész motor megjelenése (tudom, ez szubjektív)
- hihetetlen cuccot elnyel a csomagtartó és a gyári doboz
- hatékonyak a fékek, az ABS plusz biztonságot ad
- a világítás szinte személyautósan hatékony
- a fejidomra rögzített tükrök elhelyezése kiváló, a látómezőbe esnek - nem kell elfordítani a fejet, csak a szemet
- kényelmes vezetési pozíció
- óra szerint 110 km/h végsebesség
- kiváló fogyasztás (2,7-3,0 L/100km)
- hangja és megjelenése alapján általában jóval nagyobb teljesítményűnek nézik, ritkán állnak le velem "izmozni" önjelölt autóversenyzők
- eddig hiba nélkül megy (leszámítva a nyitóbowdent, amit gariban cseréltek)
- az egész motor "egyben van", jó érzés ráülni és menni vele :-)

Hátrányai:
- a gyári IRC gumik nedves-vizes úton hajlamosak megcsúszni kanyarban
- a plexi éppen a sisakra nyomja a szelet, ami már 50 felett zavaró - hosszabb útra csak füldugóval indulok
- kb. 70 km/h felett, illetve két személlyel jelentősen romlik a dinamika, a végsebességet már lassan éri el (na ja, 125ccm nem egy lóerőgyár)
- nem szereti az úthibákat
- relatíve magas vételár

Összefoglalva: nem éppen a mai divatirányzatnak megfelelő a dizájn, de elegáns, időtálló. Bárhol meg lehet vele jelenni, és még az öltöny sem lesz tele bogárral. Ha valaki tudja, mit várhat teljesítményben egy 125-ös robogótól, ebben a motorban nem fog csalódni. Emellett nagyon kényelmes (utasnak is), hatalmas a csomagtartója, alacsony a fogyasztása. A jó szélvédelem miatt rendesen kitolható vele a szezon. Szerintem elsősorban (nagy)városi szaladgálásra való, esetleg 10-15 km-ről bejárni. Autópályát, gyorsforgalmi utakat kerülni kell vele, csakúgy, mint a hepehupás alsórendű utakat.

Hibalista

- Tanksapka fedél nyitóbowden kb. 1 hónap után kiakadt - garanciában javították.

Ide hordtam szervizbe

Real Motorcentrum Győr

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Liberty 50 2T Következő motorja? Valamilyen nagyobb robogó - majd egyszer
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69