A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBR 1000 RR SC59 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kis butaság elqrja a renomét!

Szöveges ítélet

Eladtam a világ egyik legjobb motorját egy CBR 600F-t a legutolsó szériából, ezért. Alig vártam, hogy felülhessek rá, hisz egy teljesen új fejlesztésü gép ami ráadásúl ezres. Nem is volt azzal semmi baj az elején, talán a hátsó gumi túl korai elkopása /2000 km/, de ez még elmegy. Sőt hívtak is garanciális javításra 2x is. Az első egy hűtőcső csavar csere, állítólag elolvadhat, a második meg a kuplunk egyik csavarjának a cseréje amihez időpont kellett, mert olyan, de olyan PECIÁLIS szerszám kell hozzá, hogy ilyen a UNIVERZUMBA sincs. Megvolt. A szerszám amire várni kellett egy krovaszár amin volt egy 13-as dugó:).
Aztán jött az első olajcsere, persze nem könyv szerint jóval hamarabb. Hááát alig folyt ki valami. Sebaj, raktak bele fasza Castrolt, de semmit nem szóltak. Ezt követően gyakrabban figyeltem az olajszintet, ami egy Hondánál azért nem túl gyakori dolog, és az biza ette rendesen. 1000 km- 1 lityi normál tempónál, komoly megküldésnél ugyan ez 100 km alatt jött össze. Töltöttem utána, majd jött a második olajcsere ahol már jeleztem, hogy normális ez??? PERSZE. Ekkor már én vittem az olajat MOTUL 300 Factory Line. Ezt is ette, de az előzőhöz képest szinte nulla volt a fogyasztás. Gondoltam megoldódott. Én naív. Majd jött az utánnaolvasás, először itthon fórumokon majd külföldi lapok, külföldre szakadt hazánk fiai stb... Kiderült ez a széria el van picit basszintva, rosszúl azaz nem tökéletesen sima a henger belső oldala ezért itt-ott szökhet az olaj, de ezt a Honda elismerte és mindenhol orvosolták a problémát kivétel ebben a tetű országban nem, ahol fogyhatott kb 10-15 db. 2008-as CBR. Itt szépen elkummantották a dolgot, jó magyar szokáshoz illően. A megoldás amúgy vagy sűrübb olaj, vagy gyűrű csere vagy komplett hengerfej, vagy blokk. A leg bosszantóbb, hogy nem is szóltak az embernek még akkor sem mikor rákérdez.
Amúgy a motor jó. Főleg miután saját zsebből megcsináltatta az ember. Fék , futómű szerintem nagyon jó, kényelem is közelít a tutihoz ami azért ritka egy sportmotornál. Nem csuklós gép, és 160-ig szinte be sem kell bújni a plexi mögé. Nekem a váltó is jó, bár fanatikusok/gixxer/szerint lassú xar meg mittudom én még mit mondanak. Szerintem tuti. Ha lett volna némi gerinc a Honda országos képviseletében és itt is orvosolják a hibát még akár szerethető is lehetne.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? CBR 600f Következő motorja? ZX-10R
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.