A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2002 (782)

Vfr 800 2002 (782) 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

A tökéletes mindenes

Szöveges ítélet

2013 év végén eladtam a Honda CBR 600 FS Rossi Replikámat, mert kényelmetlen volt, főként hátul és elég sokat használtuk két személlyel. Túrásabb motort kerestem, ami kicsit nyomatékosabb, jobban pakolható és nem utolsó sorban kényelmesebb is. Mivel a korábbi Honda nem okozott csalódást így egyértelmű volt, hogy újra Hondát keresek. Tesztek olvasgatása, netes infók gyűjtése és a hahu áttúrása után már tudtam, hogy egy Honda VFR 800 vtec lenne az, ami a fent leírt kritériumoknak megfelelne és nem utolsó sorban még sportosan néz ki. Nagyon nem akartam piros motort venni, de 2014 év elején elég sok piros vtec volt a hahun és ennek az ára is kedvező volt így egy 2002-es, ABS-es tűzpiros VFR lett a befutó.

CBR-hez képest meglepően kényelmes volt a motor, ez már a hazaúton kiderült (~300 km-ről hoztam), nem teljesen csutkakormányos mert, gyárilag kicsit ki van emelve, amitől nem kell annyira ráfeküdni a motorra. A világítás a dupla fényszórónak hála tökéletes, a hidraulikus kuplung is sokkal kifinomultabb bovdenes társaihoz képest. A fékek is teszik a dolgukat, hála a duál féknek és az ABS-nek. Sok tesztben olvastam, hogy a vtec durván vált, azt igazából nem tudom, hogy az újak, hogy csinálják, de a régi váltása szerintem direkt jó, élvezhető, amúgy csak kisebb fokozatban ránt nagyobbat, fent már nem érezhető. Sor4 után a a V4 duruzsolása zene a füleimnek, mélyebben dörmög, pedig gyári dobok vannak rajta.

45000km-rel vettem jelenleg 58000km felett jár. A kettő között a többszöri olaj és szűrő cseréken kívül kapott egy kúpgörgős kormány-nyakcsapágyat, egy gyári termosztátot, Pilot Road 4 gumikat, egy szett NGK irídium gyertyát.

Túl vagyunk pár kisebb-nagyobb túrán, pl. megjártuk vele az Alacsony és Magas Tátrát, Mariazell könryékét, aztán idén nyáron egy 6 napos Balkán túrán bizonyíthatta a VFR-eket körül lengő megbízhatóságukról szóló legendákat. Azt kell mondjam hibátlanul teljesítette a 2400km-es túrát, a két szezon alatt egyszer sem hagyott minket cserben.

A motor idén 13 éves múlt, de mai napig megnézik és megdicsérik a parkolóban.

Lassan téli pihenő következik, le is adtam szervizbe, szelephézag ellenőrzésre és láncfeszítő cserére, talán idén még lesz vele 1-2 kör, de semmi komolyabb. A következő szezonban folytatódik a kilométerek gyűjtése.

2016

Szerencsére néha már 10 fok fölé emelkedik a hőmérő, már túl vagyunk néhány száz kilométeren. Már szerelőhöz is bejelentettem a motort, kap új DID 530VX láncszettet és a fékfolyadék is cserélve lesz.

Hibalista

- Kormány nyakcsapágy
- Termosztát

Ide hordtam szervizbe

Kis műhelyben is járt és Honda márkaszervizben is

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CBR 600 FS Következő motorja? VFR 1200 XD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.