Csak tankolni kell
Szöveges ítélet
32 évesen vásároltam a motort kb 65000 km-el. Amikor elhoztam alig akart beindulni, lefulladgatott.
Mint kiderült állt egy ideje, régi volt benne a benzin és nem volt alapjárat állítva. Miután ezeket a hatalmas hibákat kiküszöböltem és cseréltem olajat, tökéletesen működött. pár hónap után elkezdtek ciripelni a szelepek, amiken szerelőnél be lettek állítva a hézagok kemény 6000 Ft-ért.
Az egyetlen hátránya talán, hogy nagyon nehéz. 150 kb-os motorhoz igencsak kevés a 125ös blokk.
90el szépen el lehet vele motorozgatni városon kívül, hosszabb motorozásokra bátran vihető. Városba tökéletes, 60-70 alatt nagyon fürge.
Volt vele egy balesetem, amiben sérült a tank és az elős lámba az indexel. az elemek visszahajlítgatása után ugyanúgy tette a dolgát.
Átesett egy kisebb átépítésen, kapott egy új dobot egyedi leömlővel, amivel gyönyörű hangja volt.
Mivel 125ös létére 2 hengeres, ritkaság számba megy és sokkal szebb hangja van mint az 1 hengeres 125-ösöknek. Blokkhoz alkatrészeket nem igazán lehet találni, maximum helyettesíteni lehet, viszont kb 80000 km-el az órába is tökéletesen járt, úgy hogy a blokk egyszer sem volt megbontva.
Mivel egy veterán motorról van szó, nem tudtam úgy leparkolni, hogy ne legyen a kíváncsi szempárok kereszttüzébe.
Sajnos kicsit több mint 1 év után eladtam, amit azóta bánok.
Hibalista
- Szelephézag állítás (6000 Ft)
- Évente olajcsere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | S50 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |