Born to be Wild!
Szöveges ítélet
2006 év végén hoztam el a vasat, és még bőven volt időm használni, a tél beálltáig.
Végig másztam a létrát ezen a téren és az 50ccm-től jutottam el 1800ccm-ig.
A lista elég hosszú, Gilera 50, Aprilia Pegaso 125, Honda VF-750 custom, KAWASAKI z650-z750, Yamaha XJ-900, Honda fv 750 rc28, és most HONDA VTX1800c.
Szinte csak jót írhatok róla, mert még egy éve elteltével is vigyorgok rajta és nem tudok vele betelni. Langaléta pasi vagyok "192" így az elején a lábtartók egy kicsit kényelmetlenek voltak és amikor a kereskedésben egy gyárit 60.000 ft-ért hoztak volna és csak 5 centivel ment volna előrébb a lábtartó meglepődtem. Megoldottam, és ez olyan jól sikerült, hogy a kereskedő is meglepődött, és megkérdezte, hogy ez gyári. Egy jó esztergályos-marós, némi méretezés és feléből kényelmesen kijött, ami így 12 centivel van előrébb tolva! Nekem kényelmes de más nem igen éri el a pedálokat, de ez kit zavar.
Úttartása csodálatos, de meg kell szokni a súlyát alacsony sebességnél „10km”, és ne akarjunk szűk helyen megfordulni és jól gondoljuk meg, hogy a tolatást mennyire bírja a karunk és lábunk, mert tömege nem mindennapi! Tekintélyt parancsoló látvány az biztos!. Nem a pesti dugókra tervezték, ne akarj a sorok közt lavírozni, mert nem szereti, és tudni kell bánni ekkora tömeggel „ja meg a közlekedési morál sem arról híres Magyarországon, hogy a motorosokkal foglakoznának az autósok!”
Túrázásra király! Berakod ötödikbe és ha finoman kezeled a gáz, és nem akarsz 60- ól százra ugrani szinte nem is kell váltanod. Bár ha ilyenkor ráhúzod, felgyorsul ugyan de szerencsétlen szétrázza a lelkét az alacsony fordulat miatt.
A lóerők, és a nyomaték viszont brutális, és nem kell attól tartanod, hogy valaha is szégyent vallasz vele. Nem hajtom a vasat, de néha elkapja az embert a szabadság érzése és akárki akármit mond csak 1800 ccm ami a lábad között van! A fogyasztás is ennek megfelelő, de hát istenem nem robogót vettem. Ha betartom a KRESZ előírásait és szólóban használom a vasat akkor 5.5-6 literrel finoman elpöfög, de dinamikusabb vezetésnél „utazó 120” 7l-t alapból de 8l fölé is megy ha hajtod! Két személlyel normál használat mellet „90-100” 6.5l elmászkálhatsz.
Eddig csak a kötelező szervizen volt, és egy két kiegészítőt kapott a kicsike ami révén a sportos külső megmaradt, mert nem akarom megváltoztatni mindenféle plexivel, meg csilli-villi bigyóval ezt a masszív formát.
Nekem bejött, és az eddig használt Hondáimban sem csalódtam!
Hibalista
- semmi!
Ide hordtam szervizbe
Kötelező szervíz. Dunaújváros.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |