A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 2001 (599)

Cbr 600 F 2001 (599) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az olasz-japán szajhám Magdi

Szöveges ítélet

Első motornak való alanyokat vadásztam a neten, pár hónapig. Aztán ott volt a sok között ő, Magdi személyesen. Elmentem (150 km-t) megnézni mit is hirdetnek, előtte telefon beszelgetés vagy 3x. A moci Olaszországból volt behozva és nem volt semmilyen papir amivel forgalomban kiprobálhattam volna, csak az olasz papirjai. Pár métret megtettem vele de nehezen lehetett kapcsolni 1bol-2be (lásd lentebb váltókar hosszabitó a szerelőnél javitódott)fennebb ki sem tudtam probálni, mivel nem volt elég hely.Hátsó fékek csontig kopva, gumik szintén. Oldalán karcok,de nem tul durvák esés vagy legalábbis eldőlt, mindenkepp erre esküdött a tulaj, az utobbira. Ott volt velem a tc-s hogyan ne vegyünk használt autót, motórt tesztlap és mindenre huzhattam a negativ jelt. Probálgattam ismételni magamban, hogy nem szabad megvenni csak a baj lesz vele. Amugy minden "ok" volt a géppel :)) gondolok itt, hideg inditás, füst, zajok, hangok stb. Eljöttem, volt pár órám gondolkodási idő. Majd visszamentem és sikerült le alkudni jóval a piaci ár alá, igy beleugrottam a vásárba.
Hazaszállitás, papir munka, beiratás, hála a fennvalónak semmi problema nem volt vele. Ez idő alatt egy szerelőnél pihent aki mindent kicserélt (lentebb leirom mit és mennyiért), kivéve idomok azok maradtak karcosan :).
Na és végre amikor kész lett lehetett hasitani vele. Első mocinak sokan soknak tartják a 600-ast, az én véleményem az, hogy aki huzza neki tapasztalat és ismeret meg rutin nélkül az rollerel is meg tud halni, szóval először easy rider öcsém, már amennyire lehet, mert Magdi egy szajha. Miért szajha ? Mert megveteti magát és utána csak azt akarja hogy huzd meg jól, mindig, mindenhól.Májustol mostanig (szept) 2500 km-t siekrült belehuznom, minden probléma nélkül. Imádom, jo egyenesben, jo kanyarban és meneget is, 6 ezertől már jót húz, egészen 14ezerig és az a hang ...
Amit nem szeretek benne: nem birom megszokni, hogy hányasban vagyok 3-4-5, lent nem huz úgy mint egy 1000-es, ezért mindig kell kapcsolgatni ami ismét az első problémához vezet, rossz minőségi utra ne menj vele soha, mert ki hull a fogtőmésed és a vesekőnek sem tesz jót.Fogyasztás csuklótól függ: ha szépen jársz vele 6.7-6.8 ha alacsonyan szálsz és hallgatod, ahogy énekel akkor 7.7-et is lenyeli mély torokkal és szereti.
Összeségében amióta használom (2013 május) beigazolódott a Hondára valt alaptézisek, megbizható, nem olcsó fentartani, viszont mindent tud amit egy 600as gépnek tudnia kell.
Remélem jövőre is tudok irni pár jó dolgot a szajhámrol Magdiról.

Hibalista

- Miután megvettem a mocit ezeket kellett cserélni:
- Első telló javitás: 60 Euro
- Olaj 3,5L 44 eu
- Olaj szűrő 8 eu
- Fék olaj csere: 6eu + 4,5eu(meló vele azt hiszem)
- Hátsó fékbetét: 20eu + 2,25eu
- Gumi csere első hátsó én vittem a gumikat: 20eu
- Hátsó izzó: 3,36eu
- Indexbúra: 1,12 eu
- Ekeidom ? (lent az első kerék mögötti rész, szélterelő eltört moci szállitáskor) 20eu + 2,25eu
- Váltókar állitás: 2,25eu (ide be volt aplikálva egy hosszabitó szerü dolog, el kellett távolitani, mert nem lehetett váltani töle)
- Gumianya: 1,34 eu(valahonnan hiányzott az idomról)
- Lábtartó egység: 1,12eu
- Guminyomás check/beállitás 2,4/2,8 bar - ingyééé :)
- Hűtőfolyadék ellenőrzés: -30 C check - ingyééé
- Töltés: check/ok Ingyééé
- Kerékagycsapágyak? nem irt ide semmit azt hiszem ellenőrizte és ok.
- Légszürő ellenőrzés:2,25eu - állitólag ok volt, de én jobb szerettem volna kicserelni...
- Összesen javitásra és alkatrészekre: 198,01euro
-
- Aksi csere, miután kiderült, hogy ő a tettes kb 50 euro
-
- A fentieket kötelező kopó, fogyó részeknek veszem, tehat amióta nálam van a gép csak az aksi adta meg magat.Amit ismét nem irhatunk fel motor meghibásodásnak.
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Egy nagyon jó szerelő egy a baj vele a határidő. Csak egy hónapot késett az eredeti időponthoz képest. Időm volt, mire kész lett a moci, addigra elintéztem minden beiratással kapcsolatos papirformát, rendszám stb.

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 38434
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? - Következő motorja? fene se tudja, amig Magdi kielégit addig ok
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69