Az elsö mindíg különleges.....
Szöveges ítélet
A motort 2005 év végén vettem.Svájcból hozta be egy srác és kb egy fél évet használta magyarországon.Idomsérült volt,látszott rajta hogy csusztak vele,de mivel a blokkja és a váltó tökéletesen müködött ezért megvettem.400 ezer forinttal volt igy olcsóbb mint a tökéletesen felöltöztettet társai..Ez volt az elsö nagy motorom és elötte nem is voltak csak mz-k meg simsonok.Fél évig csak tanulgattam hogy hogyan is kellene vele menni,de a Honda mindig nagyon kegyes volt hozzám és korrigálta a hibáimat.Nem ezt a tipust kerestem,supermoto-t szerettem volna venni de nagyon megtetszett fekete-fehér színben,kiprobáltam és beleszerettem.Az ülés pozició nem olyan nagyon kényelmes hosszú távon az ülése egy kicsit keményre sikeredett ,de mit várhatunk egy sportmotortól.Túra plexivel vettem és az én 182 cm-es magasságomnak is megfelelt,180-ig
nem kellett
bebújnom a plexi mögé.A futómüve tökéletes minden út egyenetlenséget elnyel mégsem túl puha
,viszont ha egyesben az ember keményebben gyorsít ki ,és rámegy egy huplira ,vagy egykerekezésböl ferdén rakja le,annak súlyos egészségkárosító hatásai lehetnek,mert becsapkodja a kormányt.Ezért kormányteló felszerelése ajánlott.A fékei tökéletesek jól adagolhatóak,(én nem tudtam kimotorozni)
nem puhulnak fel egy idö után ,de ez lehet hogy azért van mert én fém fékcsövekkel vettem meg.Pályán nem jártam vele ,bár a hátsó gumi mindíg kopott a szélén is,a cseszneki szerpentineknek köszönhetöen.Batlax bt 14-es gumit szoktam rátenni mert ez ha jó volt az idö akkor úgy betapadt hogy a kanyarból kifelé csíkokat rajzolt az aszfaltra erösseb kigyorsításkor.Általában túrázásra,munkába járásra használtam ,lementem vele horvátországba is minden gond nélkül+egypár motoros találkozóra is ellátogattunk a haverokkal,és a
hátsó gumi mindíg füst formályában távozott a felniröl ha cserés volt.A motorerö nekem elég volt,azt olvastam a superbikeban ,hogy 127 lórö keréken fékpadon mérve.Meghagytam a gyári áttételt,de igy csak egyesbe tudtam felvenni kerékre,kettesben csak kuplunggal jött fel de ha jól elkaptam ,akkor 200-ig eltudtam vele menni felváltogatva,tovább nem mertem :-D Mivel
nagyon sokat egykerekeztem vele ezért a lánc állandóan megnyúlt,pedig mindíg fújtam is lánc spray-vel
és ezért nem nagyon birt ki egy szezonnál többet ami nálam olyan 15 ezer kilométert jelentett.Néha nem tudtam kettest kapcsolni egykeréken mert balfasz voltam,és ennek köszönhetöen elkezdte kidobálni .A vége felé már elözésnél és erösseb kigyorsításnál is kidobta.A sok kerekezést a kuplung is megsínylette mert a külsö tárcsában a rugók elkoptak és lötyögtek ,csörgö hangja lett töle a motornak,és gyorításnál rántott egyet a motor mire a rugók felvették a terhelést.
elösször azt hittük hogy vezérmülánc,ez olyan ötvenezer kilométernél volt,de aztán a szerelö megnézte és azt mondta hogy még félidös,és a szelepeket is megnézte és mindegyik határértéken belül volt!!!!Nem hiába:Honda Vettem egy másik kuplungot egy törött 30 ezer kilométert futott motorrol és aztán ez a probléma megszünt.még egy probléma volt ezen kivül a 35 ezer kilométer alatt:elment a töltés,de ezt a generátorban lévö tekercs cseréjével megoldották.
Mivel a motor teljesen le lett
szervizelve 50 ezernél és minden kopó alkatrész ki lett rajta cserélve ezért úgy döntöttem hogy eladom.Beszámolták egy 1000 rr-be.Szerintem ez a motor azoknak a legjobb választás akik 1000-es motorral szeretnének menni de nem egyböl egy 170 lóerös motorra ülnének fel hanem kényelmesen eltúrázgatnak a haverokkal,de néha azért pályára is elmennek,és autópályán is meghuzatják olyan 250-ig.A teljesítménye böven elegendö, 250 kilométert is el lehet vele menni egy tankkal 120-130-as tempóval.nagyon nagyon megbízható és kezes motor.Ezekben a motorokban mostmár olyan 35-40 ezer kilométer van,de ha az ember kifog egy gyári állapotút amire vigyáztak akkor szerintem olyan 100 ezerig simán elmegy.Ez volt az elsö komolyabb motorom,de azt mondják,hogy az elsö mindíg különleges.
Mint a szexben :-D
Hibalista
- generátor tekercs 15000Ft bontóból
- telószimering 2000ft
- kormány csapágy a sok egykeréktöl 4000ft
- kuplung külsö kosárban elkezdtek lötyögni a rugók amik a terhelést felveszik ezért alapjáraton csörgött a motor.egy törött motorrol vettem egy másikat 7000ft-ért
Ide hordtam szervizbe
Monster motor Györ
Tóth Pál
Tel:
06702802460
Csak ajánlani tudom: gyors,megbízható munkát végeznek és nem horror összegekért
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |