A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 1300 Abs 2006 (1284)

Cb 1300 Abs 2006 (1284) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

"Apának kék motorja van"

Szöveges ítélet

Napi 80 km-t megyek vele, autópálya, országút, BP vegyesen. Így eszik 8 liter körül. Nem kevés, de épp a fájdalomküszöböm alatt van. Amúgy imádom. Ördögi mód megy, de nem akar az égi vadászmezőkre juttatni. 1-sben nagyon finom testsúlymozgatással tudod szabályozni, hogy az első kerék kopjon-e egyátalán. A hátsó vagy nagyon, vagy nagyon füstölve, de kopni fog. A benzin és a hátsó gumi spórolásával lehet próbálkozni, de csak mint a hidegfúzióval. Kecsegtető lenne, de teljesen értelmetlen. A hangja és kissé - de érezhető mértékben - a teljesítménye egy Leovinci carbon dob, egy K N légszűrő.és egy Powercommander III USB hatására király lett. Motorféknél ropog, durrog, gyorsításnál bőg, mint egy szűgyönrúgott, 2 hete meg nem fejt Magyarszürke. ( a NETről letőlthető a megfelelő jelleggörbe) Az utasűléstakaró és a farokidomfenekelés már csak hab a tortára. Jobban, brutálisabban néz ki tőle, és talán határozottabban elválik az amúgy nem túl nagy számú márkatárstól, de egyéb előnye a világon semmi. Hacsak az nem, hogy a megelőzöttekben az "ez állatira tudhat motorozni, csak most nem siet sehova" érzését kelti. Igazából csak a a gumi, a fékbetét és a benzin amiből talán az átlagon felül fogyaszt. Cserében majdnem úgy fordul mint egy 600-s naked, de harmad akkora fordulaton, dupla akkora adrenalint ad. Kb soha nem fog tönkremenni. Autópályán brutális felsőtesttel kell rendelkezned, vagy a tankra hajolsz 150 feletti utazótemó esetén. Én, pedig viszonylag sűrű ember vagyok, Bp-Győr útvonalon első alkalommal Zsámbékig bírtam a 180-as tempót, aztán alább adtam. Győr előtt már alig 120-szal poroszkáltam. Néhány alkalommal később, már meg tudtam oldani, hogy 200 feletti átlagot tudjak eme desztináció tekintetében produkálni, ám ez már igen fárasztó. (ilyenre az 1100XX biztosan alkalmasabb) Az ABS már egyszer (forró fehér aszfalton) megmentett, így megtérült a felára. Mindenkinek ajánlom, hogy dobja rá azt a pár plussz ezrest, semmi ettől hatékonyabb kiegészítőt nem tudok.
Hogy kinek ajánlom? Kezdőknek súlya, ereje miatt nem, de mindeki másnak, aki haza akar érni, nincs 3 millája (vagy mégtöbb) egy motorra és szereti a szépet. Bigone-nal kapcsolatos tapasztalatra alapozva már-már BMW boxeres az értéktartása. Könnyed, gyors, megbízható, és szép. Mi kellhet még.....

Hibalista

- A világon semmi, pedig az első 9e km-et újságírók és egyéb válogatott "ingyenélők" tették bele.

Ide hordtam szervizbe

TAKOBER
Csak azért 10-es, mert nincsen 100-as a listán.
"vén" szivarok, akik már akkor verseny superbikét szereltek, amikor te még a kengyelfutó gyalogkakukkot vártad a délutáni matinéban.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Időnként önmagam.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.