"Apának kék motorja van"
Szöveges ítélet
Napi 80 km-t megyek vele, autópálya, országút, BP vegyesen. Így eszik 8 liter körül. Nem kevés, de épp a fájdalomküszöböm alatt van. Amúgy imádom. Ördögi mód megy, de nem akar az égi vadászmezőkre juttatni. 1-sben nagyon finom testsúlymozgatással tudod szabályozni, hogy az első kerék kopjon-e egyátalán. A hátsó vagy nagyon, vagy nagyon füstölve, de kopni fog. A benzin és a hátsó gumi spórolásával lehet próbálkozni, de csak mint a hidegfúzióval. Kecsegtető lenne, de teljesen értelmetlen. A hangja és kissé - de érezhető mértékben - a teljesítménye egy Leovinci carbon dob, egy K N légszűrő.és egy Powercommander III USB hatására király lett. Motorféknél ropog, durrog, gyorsításnál bőg, mint egy szűgyönrúgott, 2 hete meg nem fejt Magyarszürke. ( a NETről letőlthető a megfelelő jelleggörbe) Az utasűléstakaró és a farokidomfenekelés már csak hab a tortára. Jobban, brutálisabban néz ki tőle, és talán határozottabban elválik az amúgy nem túl nagy számú márkatárstól, de egyéb előnye a világon semmi. Hacsak az nem, hogy a megelőzöttekben az "ez állatira tudhat motorozni, csak most nem siet sehova" érzését kelti. Igazából csak a a gumi, a fékbetét és a benzin amiből talán az átlagon felül fogyaszt. Cserében majdnem úgy fordul mint egy 600-s naked, de harmad akkora fordulaton, dupla akkora adrenalint ad. Kb soha nem fog tönkremenni. Autópályán brutális felsőtesttel kell rendelkezned, vagy a tankra hajolsz 150 feletti utazótemó esetén. Én, pedig viszonylag sűrű ember vagyok, Bp-Győr útvonalon első alkalommal Zsámbékig bírtam a 180-as tempót, aztán alább adtam. Győr előtt már alig 120-szal poroszkáltam. Néhány alkalommal később, már meg tudtam oldani, hogy 200 feletti átlagot tudjak eme desztináció tekintetében produkálni, ám ez már igen fárasztó. (ilyenre az 1100XX biztosan alkalmasabb) Az ABS már egyszer (forró fehér aszfalton) megmentett, így megtérült a felára. Mindenkinek ajánlom, hogy dobja rá azt a pár plussz ezrest, semmi ettől hatékonyabb kiegészítőt nem tudok.
Hogy kinek ajánlom? Kezdőknek súlya, ereje miatt nem, de mindeki másnak, aki haza akar érni, nincs 3 millája (vagy mégtöbb) egy motorra és szereti a szépet. Bigone-nal kapcsolatos tapasztalatra alapozva már-már BMW boxeres az értéktartása. Könnyed, gyors, megbízható, és szép. Mi kellhet még.....
Hibalista
- A világon semmi, pedig az első 9e km-et újságírók és egyéb válogatott "ingyenélők" tették bele.
Ide hordtam szervizbe
TAKOBER
Csak azért 10-es, mert nincsen 100-as a listán.
"vén" szivarok, akik már akkor verseny superbikét szereltek, amikor te még a kengyelfutó gyalogkakukkot vártad a délutáni matinéban.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Időnként önmagam.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |