A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB 125 T2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amikor az ikrek mérgesek lesznek.

Szöveges ítélet

125ccm ikerhenger, ikerkarburátor, iker kipufogó és még sorolhatnám. A jó dolgokból kettőt adnak :)
Mikor megvettem, szegény eléggé leharcolt állapotban volt. Üzemelt, de a végét járta már. Előző gazdái egy forintot nem költöttek rá, tákolták és hagyták pusztulni. A motor becsületére váljon, hogy még ennek ellenére is jól ment.
Szinte mindent át kellet rajta nézni, illetve kijavítani.
Nem nehéz kitalálni, egy 35 éves motornál sok mindent meg kellet csinálni.
- Rengetek apróság és:
- Karburátor felújítás (Fillérekbe kerül a felújító készlet)
- Új duggatyúk, nevetséges 5$ áron darabja (Hajrá kínai után gyártás) :)
- Vezérműtengely csere, bontóból nem nagy összeg.
- 12v átalakítva az elektronika.
- Szimeringek, el öregedett gumi alkatrészek cseréje.
- Tank újrafestés
- Új hátsó rugós tag

Miután elkészült egy álom lett a motor. 17Le tud, ami a maga 4T kategóriában ma is a legerősebb. 2000-től szépen húz, már 5.-ben is, és nincs megállás 13000-ig :D
Városban is jól használható, berakod 4.-be és el is felejted a váltót. Országúton jól bírja még két személlyel is a 90-et. Autópályán 110 az utazója. 130 a vége.
Mai napig szeretem, a hanja... hmmm Aki halott már régi 400-as motort, azt tudja miről beszélek! Nem mókusok darálnak alattad, hanem dühös kutyák morognak :D

Megbízhatóság: Még soha sehol nem hagyott ott. Mindig pöcre indul. Télen rá kell szánni az időt a kötelező karbantartásokra, aztán év közben csak tankolni kell és kész.

Fenntarthatóság:
Ebay van hozzá minden, eredeti gyári, kicsit drágán, vagy kínai után gyártott szinte ingyen. Tudom tudom kínai? De hidd el nekem bevált.

Összességében a mai napig az egyik legjobb 125ccm motor. Az egyhengeres változata sem rossz, de ez pont 2X jobb :D
1963-tól 2008-ig gyártották.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek, illetve rendetlenkedő 6V rendszer.

Ide hordtam szervizbe

Csak az apukám

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1979
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S51E Következő motorja? SV1000
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.