A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB1100 SFY X11 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A rém!

Szöveges ítélet

Mindig speed motor tulajdonos voltam és ezeket a tipusokat kedveltem a legjobban! 44 éves koromban azt mondtam hogy szivesen felülnék egy speed motorhoz hasonló felépítménnyel rendelkező naked bike-ra,mivel az utcai használatra ez a legideálisabb! A fő szempontok hogy deltabox váza legyen (ez a legmerevebb építési mód)sor négyhengeres legyen,a vezérlés a motor oldalán legyen,japán legyen,jó fékekkel rendelkezzen és legyen benne kakaó!
Az elvárásoknak két márka felelt meg: a Yamaha Fz1 N,és a Honda X11-es!
Honda X11-est jó állapotban találni igen nehéz,mert ezt elég rövid ideig gyártotta a Honda és nincs túl sok belőle. Ezért a Yamaha Fz1 N volt inkább elérhető. Elmentem az ország több pontjára megnézni egy pár Honda X11-est,(bár nem volt sok)egyik sem nyerte el a tetszésemet,úgy ahogyan a megtekintett Yamaha Fz1 N-ek sem! Egy cimborám aki 14 éve importál motorkerékpárokat Olaszországból (Európa legnagyobb motoros nemzete)ez idő alatt kétszer látott X11-es Hondát kint. Október vége felé felhívott Bolognából egy Honda szalonból hogy beszámítottak egy fekete X11-est hozza-e be nekem. Behozta nekem,rendeben van a gép! Tévhit az hogy a CBR1100XX levetkőztetett tipusa. A váz,lengővilla,tank,farokidom,tehát a felépítmény teljesen egyedi.A blokk,futómű,fékek egyeznek csak meg vele. A blokkban végrehajtottak egy pár változtatást hogy egy igazi naked bike-hoz illő legyen a teljesítményleadás! Más vezérműtengelyeket szereltek be,a benzinbefecskendezést is átprogramozták,valamint az áttételeken is módosítottak annak érdekében hogy már alulról is brutálisan gyorsuljon.Ez nyilván a végsebesség rovására megy,de nem az volt a cél egy nyitott motornál hogy 300Km/h legyen a végsebessége mint a CBR1100XX-nek. Kárpótlásul brutálisan gyorsul,0-100 ra 2,3! A végsebessége 260Km/h,előzésnél nem kell visszakapcsolgatni,egy apró csuklómozdulat elég hozzá.Kanyargós szerpentínen nagyon merev,pontosan irányítható,egy zavaró tényező van egy speed motorhoz képest,az pedig a súlya.Nem lehet olyan bátran beengedni a kanyarokba,viszont a kanyar kijáratától brutális kigyorsításra képes! Azt tapasztalom hogy a speed motoros barátaim nem tudnak velem mit kezdeni,mert megközelítenek a kanyar bejáratánál,viszont a kigyorsításnál brutál a "hézag"! Ők is bevallják hogy a kigyorsításokban nem tudják tartani velem a tempót.Nyilván a maga 222Kg-os száraz tömegével,villaszögével,tengelytávjával nem egy pályagép,de utcára egy ideális választás.Mint már említettem 30 éves motorozási multamban én is a speed motort tartottam a legjobb választásnak, de elgondolkoztam azon hogy mentünk a hegyen egy két elmebajosat,majd elmentünk a Balatonra kajálni,csavarogni.És amikor a hegyen nyomtuk a legjobb speed motorokkal akkor pedig ott voltak a nyomunkban a speed motorokhoz hasonló felépítményű naked bike-ok! Tehát utcára randalírozni,kényelmesen utazni,(nem kuporogva mint egy speed motoron)a legjobb választás egy merev építésű naked bike.

Hibalista

- A megszokott használatból adódó kopó-fogyó rezsialkatrészek,fékbetét,láncszett,olaj,olajszűrő,levegőszűrő,gumi,stb,stb.......!

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem.Tanácsokban,ötletekben,szervíztapsztalatokban a konzultásom Czvik Zsolt Balatonendréd motorkerékpár szerelő,sok sok éves tapasztalattal!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.