A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBF600S 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A motorozásról szól, nem a motorról

Szöveges ítélet

Az előző egy belpiacos retróbike volt, egy precízen illesztett műszer, de hosszabb utakhoz kevés volt a 34 LE és szélvédelem. Pályán minden előzést meg kellett gondolni és feldobozolni is reménytelen vállalkozás lett volna.
Szerettem volna valami nagyobbat, erősebbet. VFR-eket és 600-as CBF-eket nézegettem, de igazából hamar kiderült, hogy a VFR teljesítményére nincs szükségem és mivel sokkal kisebb a kultusza (konkrétan nincs), ezért CBF-et joggat találok ugyanannyiért. Ja és kevesebbet is eszik. Végül aztán megleltem az igazit: három dobozzal, hatalmas tárhellyel és olyat, aminek nem szitál a kormánya, ha elengeded. Legenda, hogy a CBF-nél ez kötelező, ami berezeg, azt ne vedd meg.
A futóműve bolondbiztos: állíthatatlan, csak a hátsó rugó-előfeszítést lehet tekergetni. Volt, hogy elsokalltam Horvátországban a szerpentinen három dobozzal, hálózsákokkal, sátorral, tanktáskával és két személlyel, de csak mélyebbre kellett dönteni és szó nélkül megoldotta. Igazából semmi nem hozza ki a sodrából (bár én már túl vagyok a hülyegyerek korszakomon). Sajnos a második hátsó sárvédőt lespórolták, így a kerék a gátlóra lapátolja a koszt. A következő fejlesztésem ez lesz.
A blokk a Hornetének 78 LE-re lefojtott változata, ha abban tartós volt 100 LE-vel, ebben éppen örök életű. Nagyon széles fordulatszám-tartományban használható, 2500-nál még nem rángat és vígan pörög 10 000 fölé. Könnyű pilótával 5-6 mp alatt százon van, az autóknál így sokkal dinamikusabb, egy előzés 3 másodperc, ami egyszerűvé teszi a közlekedést. Váltogatni, na azt kell, hogy jól húzzon, de a váltó pontos, bár a maiakhoz képest valamivel hosszabb úton kapcsol. Hangja szinte semmi a gyári dobbal, de nekem pont ilyen kell, nem szeretem a feltűnést. Évente olajat cserélek benne, akkor is, ha kétezret sikerült csak menni. Tavaly ránézettem a szelephézagra, nem volt elmászva.
Az ergonómia jó, csak a szívató van nagyon hülye helyen: a bal comb magasságában, de hát ez még karburátoros, az egyenletes gázvétel ára, hogy ezt húzkodni kell induláskor. A műszerezettség majdnem teljes, csak üzemanyagjelző nincs, bár ha a két napi kilométer-számláló közül egyet nullázunk tankoláskor, akkor tudható, hogy 300 km után már nem vágunk neki sivatagnak.
A nyereg magassága és a plexi három lépcsőben állítható, igaz ez némi szerelést igényel. A kormány-nyereg távolságnak is van egy közelebbi, meg egy távolabbi fokozata. Mindezek jól személyre szabhatóvá teszik. A nyereg szerintem lehetne vastagabban tömött: egy tank benzint kimotorozni nagyon fájna megállás nélkül.
Időközben tettem rá fűthető markolatot, került egy szivargyújtó-aljzat a nyereg alá kempingezéshez, mindkettő jól bevált. Előnyös, hogy bár a tükrök az idomhoz rögzülnek, a kormányon megvan a naked változat tükreinek felfogatási pontja is: ide stabilan lehet rögzíteni bélelt kézmelegítőket hidegben motorozáshoz. A szélvédelem nekem nem tökéletes, 180 cm vagyok, és ha utast viszek bizonyos pozíciókban rángatja a huzat a sisakom, de már megtanultam helyezkedni.
Összességében azoknak ajánlom, akik a motorozásba szerelmesek és nem a motorba. Ez mindig elindul, és ha nem nagyon béna az ember, akkor mindig hazahoz. Tíz napra két személy kisebb kompromisszumokkal el tud vele menni túrázni. Nem csúnya, de nem egy dizájműremek. Ha szereli vágyom, arra van veterán motorom, ez arra kell, ha menni akarok.

Hibalista

- Csak kopó-fogyó, más semmi.Ez ilyen.

Ide hordtam szervizbe

Motor Sprint. Pontos, korrekt, értékarányos.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? VRX400 Következő motorja? NC750X
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69