A megtestesült nyers erő.
Szöveges ítélet
Hát mit is írjak róla...ez szerelem volt első látásra ahogy megláttam.Amit legjobban szeretek benne az a fényezése, ugyan is én nem gyári fényezéssel vettem a mocim, olaszból lett behozva.
Áldom a szerencsémet hogy én találtam rá legelőbb, mielőtt még valaki lecsapott volna rá.Előző gazdája nem bánt szűkmarkúan a mocival..mivel egy komplett nyitott akrapović rendszer található rajta egy karbon dobbal a végén..Hát amikor szabályzóig húzom az felér egy orgazmussal..hehe.Valamint verseny lábtartót, karbon verseny plexik találhatóak rajta.A motor nagyon nyomatékos már 2-3000 fordulattól elkezd tolni köszönhetően a nyitott kipufogó rendszernek, egyáltalán nem ajánlom kezdőknek a motrot mert eléggé kiszámíthatatlan természetű, 7000körül elkezd csúszni a kuplung és nem hagyja érvényesülni a motort :( de ezt a hibáját is kifogom küszöbölni, de még így is kihúztam belőle a 280at igaz elég nyögvenyelősen.Maga a motor nagyon megbízható nagyon egyenletesen duruzsol ,főleg amióta beleöntöttem a motul 15w-55 dupla észteres motorolajat. Összességébe véve nagyon megbízható,harapós,nyomatékos motorja van..nem hiába hiszen HONDA :DD
Hibalista
- Egyedül a kopó alkatrészek:fékbetétek elől-hátul..kuplung lamellák és lemezek.
Ide hordtam szervizbe
Gábor motors senta
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |