A barátságos, hűséges útitárs
Szöveges ítélet
Halihó!
25000 km-rel vettem, aztán amikor megvettem az utódját, egyszerűen nem volt szívem eladni.
187 centi magas vagyok, a kényelme számomra több, mint kielégítő. Napi 7-800 km lazán ment vele, sosem szálltam le róla elgémberedett tagokkal — bár az kétségtelenül hasznos, hogy menet közben fel lehet állni az alféli vérkeringés helyrehozatala céljából. 300 km után szokás tankolni, ennyit vígan kihúz rajta a vezető és az utas is.
Igazán úgy működik, mint egy műszer: a téli leállítások után második fordulatra, egyébként pöccre indul.
Az enyém még elöl is egytárcsás fékkel készült, na, ez lehetne erősebb is, de nem vészes a helyzet.
Hibája sosem volt, még egészen apró sem. 80000 km alatt egy kerékagycsapágyat kellett cserélni rajta — a szokásos kopó alkatrészeken kívül.
Benzinből üzemmódtól függően 4,2-5,1 litert kért százon, érzékelhető olajfogyasztása nem volt!
A fényszóró lehetne erősebb is, az úttartása sokak szerint nem a legjobb — túrázásra szerintem tökéletesen elég.
A teljesítményével én elégedett vagyok: két személlyel a 130 km/h laza utazási sebességnek tartható, 150-nél már kezd kifogyni a szuszból.
A szélvédelme fejnél nem a legjobb, lábnál kiváló.
Összességében remek gép, nagyon büszke vagyok rá!
Üdv: MaCS
Hibalista
- Soha semmi!
Ide hordtam szervizbe
Dobos Mester
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |