A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » F650 1993 (650)

F650 1993 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az aggregátor

Szöveges ítélet

Ha gyorsulsz, olyan a hangja váltáskor mintha nem váltanál sebességet, hanem csak a kuplungot húztad be, nem nagyon hallani, hogy változott a fordulat, csak mintha konstans fordulattal pörögne és egyre csak gyorsul és gyorsul :)
Gyáriból átalakított nyitott kipufogó volt rajta nekem, volt aki azt hitte, hogy repülő ment a közelben, de csak én érkeztem meg a motorral.
Részletes beszámoló:

Vezetési élmény:
A fordulatszámtartománya ahol használni lehet, nem túl nagy. 3000 alatt keveset pörög, 5000 felett sokat.
Nagyon kezes, jól lehet vele szlalomozni.
Lábtartóig le lehet dönteni, akár szerpentinen, akár vezetéstechnikai tréningen 1-esben bójákat kerülgetve (Bridgestone BT 45-öt használtam én).
Inkább a szerpentineken jó, mintsem hosszú egyenes utakon, ugyanis az utazótempó az 100-120 körül van, legalábbis gyári áttétellel.
Jól gyorsul, a piros jelzés fölé is bőven elpörög, de felesleges addig pörgetni mert 6500 körül adja le a legnagyobb teljesítményét.
Gyorsuláskor 3700-4000 körül mintha kilőne, azonban nincs túl sok érték ahova pöröghetne, én 5500-6000 körül mindig elváltottam mert már túl soknak éreztem a fordulatszámot.
Csutka gázt 3000 alatt nem szereti, nagyon rángat, de hát 1 hengeres.
130 felett nem éreztem túl stabilnak, inkább a 100-120-as tempó az amivel hosszasan lehet menni vele kényelmesen.

Kényelem:
2-3 óránként azért le kell szállni róla, de lehet motorozgatni egész nap vele.
Leghosszabb túrám 750km volt, nap végén már fájt a fenekem.
Rugózása nagyon jó, hátsó rugós tag előfeszítése pedig állítható.

Fogyasztás:
Egyszer levittem 4.5 liter körülire, de akkor épphogy 80-al gurulgattam, gázt alig húztam. Általában 5-5.5 liter volt a fogyasztása, nyugisan szoktam vezetni, néha-néha téptem csak meg neki.

Teljesítmény:
5 évig számomra elég volt, viszont ha egy autó 100-110-el ment elöttem akkor már megfontoltam az előzését.
Utassal is jó vele menni, könnyen kezelhető marad úgy is, de az előzéseket 2x is át kell gondolni.

Összességében:
Nagyon jó és megbízható motor, ereje nem túl sok, de a gyorsulása az jó.
Végsebességét elérni felesleges vele.
Normális közlekedésre tökéletes, dinamikusan lehet vele haladni.
Használható fordulatszám tartománya nem sok, 3-4 év után lett számomra kicsit zavaró, hogy pörgettem volna még, de nem volt hova.

Hibalista

- - Gyújtáskapcsoló (kulcsnál)
- - Karburátorban tömítések
- - Fordulatszámmérő spirál
-
- Igazából ennyi, a többi kopó fogyó alkatrész.

Ide hordtam szervizbe

Nem akarom publikálni a nevét.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GZ 125 Következő motorja? F 650 GS Twin
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A turamotorok csúcsa

R 1200 RT - 2006
2012.04.15 3000   -

91 Bivalyerő

R 18 Classic - 2020
2022.09.26 1000   -

A BMW!!

k 1600 gt - 2014
2017.06.30 93000   -

A Bivaly

R100R - 1983
2014.05.22 20000   5,0

A Gép mellyel SBK versenyzőnek érezheted magad

S1000RR - 2015
2017.12.27 15000   -

A dagadt sas

R1200GS Adventure (1170 cm3) - 2012
2014.07.06 25000   2,0

A feladat teljesítve

F650 St - 1999
2014.03.30 0   -

A hétköznapi fehér ló!

F800Gs - 2012
2013.03.16 8000   -

A kényelmes túra-sport gép

K 1200 GT - 2005
2014.11.26 500   -

A mindentjáró

F 650 - 1998
2016.03.14 30000   -

A minőség fogalma

K100 RT - 1985
2021.05.16 10300   -

A motor, amire mindig is vártam!

S 1000 RR (999 cm3) - 2010
2012.06.20 1700   -

A motorok X6M-je

S 1000 XR - 2017
2017.10.03 4500   -

A tùràzò veRSenyzô

R1200RS - 2015
2016.04.20 5500   5,0

A varacskos disznó

R 1100 S 2001 (1085) - 2001
2017.04.03 4000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12