A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R 1200 GS Adventure Wasser 

Az ítélet értékelése
4,3(6 db)

Szteroidos Pitbull

Szöveges ítélet

A BMW GS egy nagy álom volt,de sajnos 10 évvel ezelőtt nem sikerült megegyeznem,vagyis jobb ajánlatot kaptam a Hondától.
Akkoriban egy Honda Varaderót vettem aztán hajtottam 9 évet,bő 100.e.km-t beleraktam,szinte csak bejárattam.
Na de eljött a váltás és vele a búcsú szeretet Hondámtól,és párom unszolására(biztosan elviselhetetlen napjaim hatására nyomást gyakorolt,irány motort keresni)így aztán 3 hét után kértem ajánlatot a Hondától,majd a BMW-től is.S' lőn láss csodát a BMW olyan ajánlatot adott,amit nem lehetett überelni.A szalonban kérdésemre miszerint van-e nagyon fiatal GS Adventure,a szalon vezetője azonnal rámutatott a bemutató motorra,alig 1500km-es futással,és full extrásan.
Szerelem volt első látásra,hatalmas széles mellkassal állt ott,mint a szteroidos pitbull, széles tankkal,bukócsővel,fellámpázva,és még sorolhatnám.
Gyors ajánlat kérés,és bár a motor 4 hónapos volt de komoly 1 milliós engedménnyel adták a vasat.
Elvesztem,jöjjön aminek jönni kell,a szemem előtt már futottak a vaskos szervizszámlák, a tréleren vizionált szállítás,de nem érdekelt ez már az enyém.
Eljött a nap amikor végül is átvettem,feldobozolva,hatalmas testtel,rám várt én pedig remegő lábbal próbáltam felmászni rá....
A Varadero is nagy testű volt,na de eeeeez,bitang nagy...mi több baromi nehéz,széles kormánnyal,és nagy kusza kapcsolótengerrel a kormányvégeken.Elindultunk mi ketten együtt,finoman kóstolgattuk egymást,miközben szemem járt a rengeteg infón amit próbált az agyam felfogni,kevés sikerrel,de már menet közben is éreztem,hogy a motor igen magasan van a magam 185cm-vel pipiskedve ér csak le a lábam.
A szívverés kezd ritmikussá válni,az infók amiket vásárláskor próbáltak az agyamba verni,lassan eljut hozzám is....magasra van állítva az ESA,két főre van állítva igy a kompresszor feltolta a legmagasabb állásba,és ráadásul az ülés is magas állásban van,így a legelső megállásomkor azonnal Beállítottam,egy személyre és az ülést is lejjebb állítottam.Szépen lassan összeszoktunk,a szélességét kezdtem megszokni, a kényelem a fejedelmi,lágyan ringat az úton semmi felütés a gerincre.A kapcsoló tenger szépen logikusan kezd kezelhetővé válni,ám ami az elejétől fogva zavar az a szélzaj,amely a gyári plexi legfelső állásában is nagy és zajos,a Schubert C3 csak úgy süvít,a benne lévő kommunikáció zavaróan halk/vagy használhatatlan.
A motor nagyon nyomatékos,minden sebesség fokozatban azonnal reagál a gázmarkolat elfordítására,Dynamikus üzemmódban néha meglepetés érhet,ha nem vigyázol, a feneke ugyanis leül,és szinte kiugrik a lámpánál ahogy ráhúzol a gázra.
A váltóasszisztens okos dolog felfelé váltáskor,a visszaváltások nem elég gyorsak,könnyebb ha kuplungolsz lefelé...
Markolatfűtés két fokozatú,kettes állásban süti a kezed egy idő után,egyes fokozatban a szezon kezdeti 5-10 fokokban kellemes barátod lesz:)
Az ESA maximális kényelmet nyújt,de ha kell pattoghatsz is az úton ha felkeményíted....
Amit én még nagyon szeretek benne azok a lámpái,hatalmas LED-es lámpái fényoszlopokkal lepik be az éjszakai utakat,a szemből jövők legnagyobb bánatára,sajnos gyakran villognak, hogy ha a LED-es ködlámpák is üzemelnek.Fényes fehér fényükben bármit meglátsz az úton.
Aztán kettecskén a párommal is kipróbálva az maradt a benyomás hogy hatalmas és kényelmes ringatással kényeztet az autópályán akár 180-as tempónál is,feldobozolva megpakolva,és különösebb erőlködés nélkül nyomta több száz km-en át ezt a sebességet is.Persze itt már tölcsérrel töltöd bele a benzint:)Olyan 9L körüli fogyasztást produkálva.Kedves ,KRESZ barát tempóval 5-6 L közötti az étvágya,és könnyen elmegy 550-600km-t is.Nekem az elmúlt 9000km alatt 5.3 lett az átlag fogyasztás,ami szerintem igazán baráti.
A szervize minden valószínűség szerint kellemetlen költség,de ez van, aki ezt a bajor vasat szeretné annak áldoznia kell.
(pl: egy hátsó fékbetét 30.000ft,az olajnak literje 5w-40,9000ft,persze ezek márkakereskedői árak,de amíg garanciális ,addig ezekkel kell számolni.)

A BMW-t vagy szeretik vagy utálják,na de a szűk baráti és motoros körökben pár napig te leszel a célpont ha ilyet hajtasz,de minden porcikája megéri a pénzét,olyat nyújt mint ha a diavetítő után beülsz a 3D-s moziba,utánozhatatlan,és beleszeretsz,elveszel.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Leier BMW

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Honda Varadero Következő motorja? K 1600 GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.