A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

K 1200 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kényelmes túra-sport gép

Szöveges ítélet

Egy BMW R 80 RT ('91) után cseréltem le, amelyet korábban teljesen felújítottam az utolsó csavarig. Ez egy másik történet persze, de szerettem volna egy jobb futóművű, és jobb fékekkel ellátott motort, valamint némi teljesítmény sem ártott volna, bár alapvetően így már a régi 2V boxer nem is volt olyan rossz.
Egyelőre ismerkedünk, pár száz kilométer így tél előtt elég kellemes meglepetés, a régi boxer nyomatékossága felejthetetlen, azonban a sportmotor jellegű fekvő soros négyhengeres túragép természetesen külön kategória.
A motorról pár gondolat: az alapja egy BMW K 1200 RS, melyet a holland Schurgers Design által gyártott átalakító szettel lett felvértezve, így egy vérbeli K 1200 GT-t (1. generáció) kaptunk. A motor a régi fekvő négyhengeres soros motor 130 LE, 117 NM (hosszú löketű: löketxfurat 75x70,5), 6 sebességes váltó száraz kuplung, a hátsó paralever az első telelever futómű. Integrál fékrendszer ABS-el. az ülés kényelmes túraülés, a kormány magasított, illetve a szélvédő plexi is a magasított első résznek köszönhetően magasabban van, ezáltal a szélvédelem igen jó, már-már LT jellegű. Egyelőre példás az egyenesfutás, és az egész, azonban utazáskor egy minimális vibráció kezd jeletkezni 120 és 140 km/h kb. 4000-5000 1/min között. az oka egyelőre nem ismert, még az sem azonosított hogy ez meghibásodásra utal-e, a gumi lehet-e hibás, vagy talán normális ennél a típusnál.
a futómű nem igen szereti a magyar vidéki mellékutakat, erre az endurókat találták ki.

Hibalista

- Egyelőre nem romlott el rajta még semmi.

Ide hordtam szervizbe

még nem járt szerelőnél

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 64400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? BMW R 80 RT Következő motorja? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A turamotorok csúcsa

R 1200 RT - 2006
2012.04.15 3000   -

91 Bivalyerő

R 18 Classic - 2020
2022.09.26 1000   -

A BMW!!

k 1600 gt - 2014
2017.06.30 93000   -

A Bivaly

R100R - 1983
2014.05.22 20000   5,0

A Gép mellyel SBK versenyzőnek érezheted magad

S1000RR - 2015
2017.12.27 15000   -

A dagadt sas

R1200GS Adventure (1170 cm3) - 2012
2014.07.06 25000   2,0

A feladat teljesítve

F650 St - 1999
2014.03.30 0   -

A hétköznapi fehér ló!

F800Gs - 2012
2013.03.16 8000   -

A mindentjáró

F 650 - 1998
2016.03.14 30000   -

A minőség fogalma

K100 RT - 1985
2021.05.16 10300   -

A motor, amire mindig is vártam!

S 1000 RR (999 cm3) - 2010
2012.06.20 1700   -

A motorok X6M-je

S 1000 XR - 2017
2017.10.03 4500   -

A tùràzò veRSenyzô

R1200RS - 2015
2016.04.20 5500   5,0

A varacskos disznó

R 1100 S 2001 (1085) - 2001
2017.04.03 4000   -

A végtelenbe és tovább!

R1200RT (1170 cm3) - 2015
2016.10.10 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12