A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

F800Gs 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hétköznapi fehér ló!

Szöveges ítélet

Egy 2010-es Transalpot számoltattam be a motorba a Wallisnál. Egy fehér 800 Gs-t, szerettem volna már régóta. Az ülést azonnal gyári komfortra cseréltettem és dobozt, túra plexit rendeltem hozzá. A 80%-ban városi motorozás miatt lett a kisebbik GS. Nem bántam meg! Szerintem ennél erősebb, nagyobb motor felesleges. Két személlyel csomaggal kimegy a világból akár 100-al, akár 200-al, ki mit szeret. A fogyasztás szerintem az 5 literrel a városban a folyamatos fékezéssel és gyorsítással nem rossz, a gyorsulás hibátlan. Ami a legfontosabb az az útviszonyokkal kapcsolatos érdektelenség. Egy gödrös pesti kanyarban sem kell elvenni a gázt vagy szlalomozni. Ami a Honda után még mindig megszokhatatlan, az az ABS túlérzékenysége. Az ülést javaslom cserélje le aki szereti a kényelmet, a gyári komfort teljesen megfelel akár hosszabb túrákra is! Néhány centi híján 2m vagyok és a plexi kérdés megoldhatatlan. Az alap gyári plexi mellkasról a Nolan napszemüvege alá tolta a levegőt. Vettem egy állítható Wunderlicht-et ami viszont alacsonyan a fejem rángatja magasan pedig szinte pajzs. A legfelső állásban pont a fejem tetejét kapja el, ha felnyitom a bukót ráncigálja a szél rendesen. Ezt még nem tudtam megoldani. A fedélzeti computer az üzemanyaggal a kevésre hajlamos üreset jelezni. Volt már, hogy állítólag üresen mentem még 100 km-t.
Az F800GS a fent leírtak mellett egy igazi társ a mindennapokban. A kezelhetősége és megbízhatósága tökéletes. Erőben és kényelemben amit nyújt megfelelő. Virgonc és lendületes a városban és a kanyargós utakon egyaránt. A túrához a gyári dobozok ajánlottak, a vario topcase a mindennapokban is nagyon jó.
A Pegaso és a Transalp után egy másik dimenziónak tartom. Élvezem, szeretem de néha megcsap a szele egy 1200GS-nek.

Hibalista

- A motorban kb. 150 km lehetett amikor kotyogást éreztem a kormányon. Irány a szerviz! Ne törődjek semmivel ez csak a fék. Na jó ha ez ilyen szar akkor most meghirdetem. Hétvégén takarítom a motort és a kormány alatti nagy csavar kézzel tekerhető. A vázat a villákkal összetartó csavar nem igazán volt meghúzva és biztosító csavarjai valahol lemaradtak. Újra szerviz és azonnal bocsánat, most megcsináljuk. És láss csodát kb. 500 km után végre tökéletes lett a motor.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Transalp Következő motorja? 1200 GS vagy RT
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A turamotorok csúcsa

R 1200 RT - 2006
2012.04.15 3000   -

91 Bivalyerő

R 18 Classic - 2020
2022.09.26 1000   -

A BMW!!

k 1600 gt - 2014
2017.06.30 93000   -

A Bivaly

R100R - 1983
2014.05.22 20000   5,0

A Gép mellyel SBK versenyzőnek érezheted magad

S1000RR - 2015
2017.12.27 15000   -

A dagadt sas

R1200GS Adventure (1170 cm3) - 2012
2014.07.06 25000   2,0

A feladat teljesítve

F650 St - 1999
2014.03.30 0   -

A kényelmes túra-sport gép

K 1200 GT - 2005
2014.11.26 500   -

A mindentjáró

F 650 - 1998
2016.03.14 30000   -

A minőség fogalma

K100 RT - 1985
2021.05.16 10300   -

A motor, amire mindig is vártam!

S 1000 RR (999 cm3) - 2010
2012.06.20 1700   -

A motorok X6M-je

S 1000 XR - 2017
2017.10.03 4500   -

A tùràzò veRSenyzô

R1200RS - 2015
2016.04.20 5500   5,0

A varacskos disznó

R 1100 S 2001 (1085) - 2001
2017.04.03 4000   -

A végtelenbe és tovább!

R1200RT (1170 cm3) - 2015
2016.10.10 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12