A hétköznapi fehér ló!
Szöveges ítélet
Egy 2010-es Transalpot számoltattam be a motorba a Wallisnál. Egy fehér 800 Gs-t, szerettem volna már régóta. Az ülést azonnal gyári komfortra cseréltettem és dobozt, túra plexit rendeltem hozzá. A 80%-ban városi motorozás miatt lett a kisebbik GS. Nem bántam meg! Szerintem ennél erősebb, nagyobb motor felesleges. Két személlyel csomaggal kimegy a világból akár 100-al, akár 200-al, ki mit szeret. A fogyasztás szerintem az 5 literrel a városban a folyamatos fékezéssel és gyorsítással nem rossz, a gyorsulás hibátlan. Ami a legfontosabb az az útviszonyokkal kapcsolatos érdektelenség. Egy gödrös pesti kanyarban sem kell elvenni a gázt vagy szlalomozni. Ami a Honda után még mindig megszokhatatlan, az az ABS túlérzékenysége. Az ülést javaslom cserélje le aki szereti a kényelmet, a gyári komfort teljesen megfelel akár hosszabb túrákra is! Néhány centi híján 2m vagyok és a plexi kérdés megoldhatatlan. Az alap gyári plexi mellkasról a Nolan napszemüvege alá tolta a levegőt. Vettem egy állítható Wunderlicht-et ami viszont alacsonyan a fejem rángatja magasan pedig szinte pajzs. A legfelső állásban pont a fejem tetejét kapja el, ha felnyitom a bukót ráncigálja a szél rendesen. Ezt még nem tudtam megoldani. A fedélzeti computer az üzemanyaggal a kevésre hajlamos üreset jelezni. Volt már, hogy állítólag üresen mentem még 100 km-t.
Az F800GS a fent leírtak mellett egy igazi társ a mindennapokban. A kezelhetősége és megbízhatósága tökéletes. Erőben és kényelemben amit nyújt megfelelő. Virgonc és lendületes a városban és a kanyargós utakon egyaránt. A túrához a gyári dobozok ajánlottak, a vario topcase a mindennapokban is nagyon jó.
A Pegaso és a Transalp után egy másik dimenziónak tartom. Élvezem, szeretem de néha megcsap a szele egy 1200GS-nek.
Hibalista
- A motorban kb. 150 km lehetett amikor kotyogást éreztem a kormányon. Irány a szerviz! Ne törődjek semmivel ez csak a fék. Na jó ha ez ilyen szar akkor most meghirdetem. Hétvégén takarítom a motort és a kormány alatti nagy csavar kézzel tekerhető. A vázat a villákkal összetartó csavar nem igazán volt meghúzva és biztosító csavarjai valahol lemaradtak. Újra szerviz és azonnal bocsánat, most megcsináljuk. És láss csodát kb. 500 km után végre tökéletes lett a motor.
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Transalp | Következő motorja? | 1200 GS vagy RT |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
