A BMW!!
Szöveges ítélet
Ez egy országúti cirkáló kényelmes gyors nagyon kezes még utassal is könnyen irányítható. A K 1200 GT után egy más világ minden téren mivel ez GT igy minden sportosabb rajta mint a GTL nél a kormány a pedálok motor vezérlés a kipufogó hang és mindent felszerelés megegyezik a GTL-én találhatóval, az ki is van cserélve rajta igy ugy néz ki mint a GTL.
Néhány dolog még ami nem hiba de nem árt ha valaki szerelmes lesz bele és mondjuk azért kicsit megy is vele,
Gumikat szereti koptatni utassal vagy anélkül kihasználva áldott jó tulajdonságait hiszen azért van(90000 Km:) 10 ezrenként garnitúra gumi a szerviz a gyertya a szelepek az első futómű nem bírja a sújt a talpas csere 35 ez.km mert nem lesz stabil a motor ha rossz mind két csere mindennel kb 200ez. amik elromlottak azok típus gondok 90%,hogy elő jönnek rajtuk kb.700ez.-be fájtak.
Mindent egybe véve nagyon jó motor imádom és nem is tudok más motort a mi ezt tudná amit ez a vas tud.
Hibalista
- Hátsólámpa, kombinált kapcsoló, mind két talpas az első futóműben 2x, xenon égő,állító gyűrű a menü-höz, markolat fűtés mind kettő, gyertya trafó 1db., vízpumpa, Riasztó, kipufogó bilincs 2db,
Ide hordtam szervizbe
Márkó szerviz Veszprém
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 4800 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | K 1200 GT | Következő motorja? | K1600GT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
