Megérdemelt, prémium családi népautó, de nem itt...
Szöveges ítélet
3 évesen lízingből visszavett autót -mi is lízingre vettük.
Nyílt végű így kedvező cégben stb. 124 ezret hazudtak bele bár szerintem minimum 200 lehetett már 3 évesen is... No komment...
Nagy álmom volt ez az autó. Előtte egy benzines V70 esem volt az is 4wd 2003 benzines!
Ez a legjobb Volvo dízel D5-ös motor 170 pacival megy rendesen - Tök mindegy hogy 145-vagy 180-al halad belül nincs különbség. Csak ekkor megy 8 fölé a fogyasztás. Nem igen szálltam ki zúgó fejjel belőle. Egyedül egy automata váltó kellett volna bele, de ez a kézi 6 gangos is jól működött.. A váltógomb és a kormány gyorsan kopott ... furi. Hátul idegesítően ropogott nyöszörgött valami a kalaptartó körül ..
A motor nagyon könnyedén mozgatja ezt a nagy hajót. Úthibákat ez a futómű megeszi, jó nem egy terepjáró azért de murvás utak földutak, nem voltak kerülgetve... nem akadtam el vele, télen meg biztonságot adó érzés ugyan úgy indulni kanyarodni vele..
Heldex kuplunggal szerelt őszkerék hajtással nem volt vele semmi bajom. Lakókocsit is faszán húztam nem volt para bár megérezte azért... ekkor 10 körül fogyasztott .. 1,5 tonna súllyal 5 személlyel ...
Teljesen eseménytelen a beltér. A zene prémium, tényleg élményt adó, telefon szinkronizál kihangosító rendben de le kell lassítani olyankor. Jól kigondolt , jó igényes anyagokkal telerakott családi utazó autó. Bőr volt belül. hátul beépített gyerekülések. ide oda hajtogatható hátsósor minden szerethető cuccal. Aludtam is benne nem egyszer..
Elöl nincs pohártartó rendes-- meg nem kényeztet mint egy egyterű. Hátul már könyöklőkben van pakolóhely. Csomagtartó elég nagy , síelés nyaralás nem gond .
A középső ülés azért kicsit magasabb .. de gyereknek ok...
Szervizelés rendszeresen ment 20 000km-enként. 120 000 km mentem vele -nagy szervizem volt 180 ezer forint- vezérlés olajok mindennel együtt. Gumik drágák rá az tuti.. !
3. év vége felé-- Erős hidegekben gőzölögve döcögősen indult .. járatnom kellett.. kezdett nem tetszeni.. Szerelőm szerint turbó lesz majd a kuka, meg a porlasztócsúcsokról magyarázott. de mindez javítható nem kell cserélni horror áron. De a nagynyomású akármi már fájna meg a többi ami még jöhet. A gyertyákat párosával ette meg .. hibajelzéseket írogatott ki, így volt vele gond de soha nem hagyott ott, mindig bátran bárhova megindultam vele.
Mivel mi 7-en lettünk a családban kinőttük a lízing is lejárt, most még kaptunk érte lóvét szépen. Sikerült eladni .
Akinek van erre pénze vegyen újat és 250 ezerig nem lesz vele semmi baja ! Aztán adja el ..
Tényleg népautó svédeknél.. szerintem mindenkinek ez járna -- az ülései nagyon jók !! Amikor beül az ember meg is nyugszik, igazából nem is akar sietni vele.. pedig lehet .. ! Megjelenni vele, hát igen--- Ez is megüti már egyeseknél az irigység vészharangjait mert tudják hogy drága autó, jól is néz ki !
Szerintem túl van árazva nagyon.. pl. egy Mazda 6-os full"-os min 5 millióval olcsóbb--- és nem hiszem hogy nem jobb mint egy ilyen Volvo xc70-es. 3 Volvóm volt egyhuzamban - Én már tudom , hogy nem megvenni nehéz egy másodkezes Volvót :) Szerethető , biztonságot ad de fizetni kell érte !
Hibalista
- Gyertyák , párosával adták meg magukat... 200 000 km körül. - - Jobb első aljtó zár - fura mert zárás után kinyit ujra . belülről nem nyílt stb. Béna egy 14 milliós autótól. - - Olajszint visszajelző.. néha bejelez -- horror ára lenne.. - - Hátsó kalaptartóban eltört valami ami minden kanyarban ide oda siklik . de javítani nem lehet..
Ide hordtam szervizbe
Ivanics Bp. 120 ezres átvizsgálás. olajcsere stb. szoftver frissíttetés 28 ezerért ? :) Vicc Assastant szolgáltattatás évi 24ezerért? ! Amikor egész nap náluk van az autó és odaérek du 4 re és közlik hogy semmi baja de nem volt még idő lemosatni kitakarítani ! Röhögnöm kell, mindezt 160 ezerért!!! Miközben ott ülsz a munkafelvételen folyamatosan mással beszél telefonon a jóember előtted ! .. így lesz 5 perces ügyből másfél óra ! Ez elég fárasztó - ! És Bunkóság! közben ketyeg a bent töltött idő .. átlátszó lehúzás !!! Napközben telefon hívnak, hogy az első féktárcsák cserések, betéttel együtt 150 ezer csak az anyag !!Mi van ?? Értem én hogy prémium de könyörgöm - 60 ezerből megvolt ugyan az, cserélve anyaggal munkadíjjal mindennel számlával stb !! -De aztán ne jöjjön nekünk ide mert elszállt a fék ja jaj!! Az utángyártott rossz !!, a Volvo emblémás ami ugyan az ! 3x-os áron az jó mert tőlük van ! HAhaha ! Anno megkérdeztem mért nincs akciós xc70 - -Azt mondták hogy 15 millióért is megveszik a Managerek miért is engedne az árából ??
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Helyi független szaki . korrekt áron 6ezres óradíjjal mindent javít, kiolvassa a computert is.. stb. ért is hozzá szereti ezt a típust, motort stb..Nincs elszállva, de számonkérhető megtalálható így nem ver át ..
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | V70 | Következő autója? | Land Cruiser |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
