A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2007)

V70, Xc70 V70 2.0 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2.0 D ( Ford PSA MIX) azt mondják sz@r, pedig JÓ

Szöveges ítélet

2019 Augusztusában döntöttem el , hogy kell egy V70 P3. Itthon javarészt automaták voltak ( geartronic) ami hát nem a VOLVO ékköve, ismerőskörben több VOLVO is van / volt ezzel a váltóval, egytől egyig hibásak voltak, pedig cserélték az olajat is, de igy sok bajuk volt vele. Igy maradtam a manuál váltonál , mível sokat megyek pályán tök mindegy hogy Manuál vagy Automata.

Tehát Dízel és Manuálra volt szükségem.
Külföldi aukciós oldalon találtam, egy 2008/2009 fekete V70-et 2.0 Dízel motorral.

Eleinte kicsit skeptikus voltam ezzel a motorral de némi utánajárás illetve serviz költség checkolás után maradtam a 2.0 Ford / PSA ( francia 2.0 HDI pl.) motornál.
Tudom hogy a D5 az igazi , de inkább nyaralásra költöm azt a pénzt amit a különbségen sporolok, hogy ne egy D5 / D4 / D3 -at szervizeljek.

Hát nem bántam meg, kb minden fele árban van hozzá mível ez a 2.0 motor van az összes korabeli Fordban & Peugeot & Citroen & Volvoban (v40, c30 ,v50 , V70) meg még egy pár márkában akik ezt a motort szerelték a kocsiba.

Az első tulaja az Indiai Belga nagykövetség volt. 53.000Km-ig.
Momentum felszereltség mellet, 4* Ülésfűtés, elől- hátúl, XENON, esőszenzor, Fekete teljes bőr ülések- nagyon kényelmes.

Ez után átkerült Hollandiába ahol egy Farmer hajtotta amig meg nem halt, ezután került az aukciós oldalra.

2019 Augusztus- megtetszett az auto, 52 kép és 1 videó alapján megvettem egy barátom cégén keresztűl , mível csak autokkal foglalkozó cégek regisztrálhatnak.

Az eredetileg 21 nap szálliási időt túllépve majdnem 2 hónapot várva:) megjött a trailer a kocsival.
Még volt rajta műszaki , igy honosítás + regadó + illeték + stb. ~ 200.000Ft
November végén megkaptam a magyar okmányokat.

205xxx km volt benne, temérdek számla az előéletéről
186xxx km -nél vezérlés és kettőstümegű csere volt

Azóta is remekül teszi a dolgát, a hibáit leirtam a Hiba lista szekcióban.

2 felnött + 1 (2éves) gyerek ( plus minden játéka ) + 2 kutya kényelmesen elférünk és még bőven van hely.
Kategóriájában szerintem ennek a legnagyobb a csomagtere, minden elnyel.



Feleségem nem szívesen vezeti mert elég hosszú, nekem pont ez tetszik . hogy egy mozdony az egész.


2.0 Dizel motor elégséges 136LE, a Computer 6,8L/ 100Km átlagot ír, úgyhogy manapság ( COVID 19 ) inkább csak a városban használjuk. Nem bántam meg, hogy nem D5-el vettem.


Összeségében egy nagyszerű családiautó, igy 12 év után is jól néz ki.Nem hangos, nem hivalkodó, de teszi a dolgát mindig.

Hibalista

- generátor - 50ezer - flexibilis- víz csövek - 13 ezer + munkadíj - Termosztátház csere + hőgomba - 58.0000Ft - Résolajcső csere - a cső maga 8000Ft körül volt + munkadíj 20.000 körül mert eléggé szét kellet szedni a motorteret hogy hozzáférhető legyen. - - kötelező szervizek, eddgi 3 alkalommal( 10ezrenként cserélem - ténylegesen, nem csak mondom mint sokan ) 6 liter olaj ( liqui moly 5W30 Ford Specifikus olaj) kedvezménnyel 19.000Ft , MANN olaj + levegő + pollen szűrő ~ 12.000Ft , illetve mikor megvettem illetve 30000km után üzemanyag szürő ~12000Ft - - elemcsere a kulcsokban - 2* 1200Ft a CR2430 -elemre ( magamnak cseréltem ) - - Ezeken kívűl eddig nem volt mással bajom. - 30.000km / 1 év alatt

Ide hordtam szervizbe

Debrecen - Tasnádi ImiVan minden azonnal , de el is kérik az árát. Minőséggel nem volt bajom. Ide hordtam ha nem a kötelező szervízre kellet jönni.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Helyben ( szomszéd ) autoszerelő , van kedvezményem a Bárdihoz / Unixhoz, ő megcsinálta akkor is ha én vittem az alkatrészt.Gyors / preciz- tudtam nézni mit csinál.Nincs diag

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A3 2.0 PDTDI Következő autója? talán XC70 vagy V60
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2007 (2007)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)