S80 az olajmágnás (2.5D)
Szöveges ítélet
Remek autó, 140LE motor van benne, ugyanazt tették bele, mint az Audi Quattroba, csak 10 pacit levettek. Vettem hozzá egy chiptuning motyót, padon 174Le-t lead a motorja.
Viszonylag kulturált hangja van, de nem városi parkolásra tervezték, hanem távolsági közlekedésre. Ugyanis a kerekekeket nem lehet annyira kitekerni, mint pl. egy BMW-nél, így elég horro vele egy sz?k utcában parkolni. 483cm hosszú a gép....
5 sebességes manuális váltója viszonylag jó, de a kuplung borzasztóan kemény, nem hinném, hogy egy n? elboldogulna vele....
El?l nagy hely van, hátul csak a lábtér a sz?kös, ha teljesen hátra van tolva az ülés.
7 literrel a chiptuning ellenére elmegy, 2500-as fordulatszámtól kezdve iszonyatosan húz, 8.5sec alatt van 100-on .... nem is olyan rossz egy 1.7 tonnás kocsitól mi?
Ha valami elromlik rajta, az elég halál, mert nagyon kevés szervíz van és iszonyatos árak vannak, egy 165eKm-es alapszervíz 100eFt, amiért gyakorlatilag olaj és sz?r? cseréket kapok és a szervízlámpát nullázzák.
Ritka kocsi, tuti életben lehet benne maradni, ha mégis baj van. 2db koccanásom volt vele, egy karcolás sem lett a kocsin az els? esetben 200 a másodiknál 300eFt kár lett az ellenfél kocsijában.
A klíma és a f?tés lehetne jobb is, mert vagy f?t mint egy barom, vagy északi sarkot csinál, persze ez lehet, hogy egysdi hiba.
Hibalista
- Lengéscsillapító, torony szilent és még pár szilent, stabilizátor pálcák, vákuumszivattyú
Ide hordtam szervizbe
DunaInterServive
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Lancia Thesis |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
