A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S80 (1998-2006)

S80 2.4 aut 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megszállott nyugalom

Szöveges ítélet

Egyet biztosan tudtam, erős, gyors, sportos kocsit szeretnék, fekete bőrrel és napfénytetővel..
Korábban rengeteg autót próbáltam, használtam, Volvo s60 D5, S70 T5, 850T5,V50 1.6D, Mercedes 230CE, Opel astra 1.7cdti, Renault megane, Saab 9-5, stb. ami kikristályosodott végül, legyen S80 T5, vagy Forester 2.5T. Kedves barátom vásárolt egy Forestert - kipróbáltam - egy álom szertefoszlott. Egyetemi éveim alatt élveztem volna utoljára a drabális nyers erőt, a zajt, a 20liter fogyasztást..Ma már késő.. Végignéztem kb. 50 autót, mind kamu km, mind törött, a szokásos magyar balkán-horror. Egyszercsak megláttam Őt. Randa fazékkék színét, bézs plüss belsejét, 140LE szívómotort automatával - hát mit mondjak: antiautonak tartottam. az sem vigasztalt, hogy végig vezetett márkaképviseleti autó milliós javításokkal.
Aztán kipróbáltam egy balatoni 7végén. Beleültem. Csend volt. Nagyon ment. Nem fogyasztott. Kényelmes volt. Mivel nagyon kellett már autó, beleugrottam. Legjobb döntésem volt.
Egy csipetcsapat tuningot beletetettem (majdnem 180LE), elképesztően erős. Persze, tudom most arra gondol aki olvassa "na a majomnak már ez is vmi". ;-) Hát igen. Vezettem a 380LE-s Forester STI-t, tényleg megy, de én hosszú utakra megyek, nekem ne brummogjom, zörögjön, ne rázza le a prosztatám, és a Margit krt-on sem nagyon lehet kilőni délelőtt. Úgyhogy élvezem a nagy massziv dögöt, elfekszem benne (192 cm) és szépen csoszogok. A fogyasztása meglepő, városban 11.2 liter, Bp-Pozsony-Bp viszonylatban sebességhatárt betartva 7.7 liter. Tempomat 200-nál (GPS szerint csak 191) 11.5 liter. Átlagban 9-9.2, ez több mint jó. (Astra 1.7.cdti városban 8.9 liter)
Havi 5ezret megyek vele hiba nélkül. Olajcsere, fékbetétcsere volt amúgy semmi. A plüssülést nyáron imádtam - soha többé bőrt. Vettem bele egy bontott gyári CD-s hifit meg egy MIO navigációt, és minden van ami kéne. Biztonságos, kényelmes, megbízható. Hozzásegített, hogy megkeressem az árának többszörösét. Jól választottam.

Tavasszal próbáltam eladni, beírtam a futott kilómétert, senki sem hívott... Nem is csoda hogy ilyen a közélet, ha ilyen idióta az emberek zöme. Számtanpélda magyaroknak:
Ha egy újonnan 10 milliós (200-ben ez 2 lakás ára) kocsit vesz valaki, és csak a gyerekét hordja suliba meg dolgozni jár vele és évente kétszer külföldre, akkor is összejön napi 70-100km a városban, azaz havi 2000-2500km. Az tíz év alatt mennyi is? Hát nem 120ezer ahogy a hirdetésekben van.
De mi van akkor ha nem a szokásos idős bácsika veszi meg a maga idejében luxusautót, hanem egy cég vagy egy utazóember aki havi 3-4 ezret megy vele és akinek persze telik rá? Hogy lehet, hogy egy országnban ahol 300 HUF vizitdíjból népszavazás lett, minden harmadik autó idős úré, nőé, gyeermekes családé akik nem használják ám csak nézegetik..
Szóval, az egyetlen jelentkező neppert elküldtem a ...-ba, átirattam a cégem nevére és vidáman járok vele - megsúgom kb. 500ezer km-ig. Bizonyám - gondoltak már rá az urak, hogy az anno 10 éve Svájcból behordott kocsik (amikben anno 250ezer volt, onnan lett letekerve) mostanra vajon mennyit futottak? Hát persze :-)

Hibalista

- egyik hátsó helyzetjelző izzó kiégett, amúgy semmi.
- 10ezrenként cseréltetem az olajat. Kiégett egy műszerfalizzó most 250ezernél. Két hátsó lengéscsillapító (nem kellett volna még de nem volt 100%-os). Hátsó stabilizátor. Filléres tételek, eddig ráköltöttem 87ezer km alatt kb. 350 ezret - ez semmi (ennyiért vesznek plazma tv-t a bevásárlóban a suzukis népek).
- Update 2009. június: egy féknyereg, két első lengéscsillapító, 310ezer km-es szerviz - 200ezer.

Ide hordtam szervizbe

Volvo Ivanics Bp. - ez már európai szint a kultúráltság terén, nyugodtan mondhatom baráti, családias érzés náluk

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 193000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 112000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 230CE Következő autója? Volvo XC90
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S80 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (79 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)