Lomha de nagyon kedves nagymalac
Szöveges ítélet
A kocsit imádtam, beleültem és elfolytam benne, mint az olvadt fagylalt: kényelmes bőrbelső volt, puha és fantasztikusan elegáns. Az első gondok akkor kezdődtek, mikor a fedélzeti kiírta, hogy "emission system service required", amit hiába ütöttek ki laptoppal, ahogy kihajtottam, 5 kilóméter után újra megjelent, ezt eljátszottuk ezerszer, aztán 198 ezerért fojtószelepet cseréltek, aztán vissza a rajthoz, laptop, csere, stb. Jó móka volt. A Volvo Ivanics elhagyta a kocsi hét évig makulátlanul vezetett szervízkönyvét, a szervíz 200 ezer alatt soha nem állt meg, a kocsi eredeti árának (13 M) a felét tuti ráköltöttem 8 év alatt. Évente volt valami a futóművel és a lengéscsillapítással (merthogy "nem ezekre az utakra tervezték", tizehnárom litert fogyasztott (itt nem alázom, mert lehet, hogy a lában is hibás a dologban). Az viszont végképp gáz, hogy a traktorkerék méretű, qrva drága könnyűfém-felni mögött láthatóan rozsdásodott minden, de a kereket tartó csavarok is szétrohadtak, ami defektnél nem népünnepély. A gyorsulásról nem kell írnom, az ugyanis nem volt, ha nagy nehezen belendültünk, akkor viszont ment, de addigra már felcsesztem az agyam. Télen, hidegben indításkor köhögött, fulladozott, amivel nem tudtak mit csinálni, néha le is fulladt, újra kellett indítani, mindezt nyolc éven keresztül, persze a szervíz az óradíjat felszámolta a nagy semmiért. Aztán tele lett a tököm, és eladtam. Az a baj, hogy a Volvo nem érdemli meg, hogy haragosan gondoljak rá, nem ő a hibás, szegény autó mindent megtett, a szervíz viszont többet segíthetett volna, de inkább elvették a kedvem az élettől is egy-egy javítás után. Ráadásul az autót is náluk vettem (cégesen, egyszerre hármat flottakedvezménnyel), azt hittem, ez jelent azért valamit, ha az ember úgy harminc-negyven millát otthagy nekik, de tévedtem. Szóval nagyon felemás élményeim vannak, arról szerencsére nem tudtak meggyőzni, hogy a Volvo nem szeretnivaló, imádtam és imádom most is, de ott van az a csúnya felhő, ami miatt a Volvo napját már soha nem fogom tudni igazán "felhőtlenül" élvezni.
Hibalista
- "Emission system service required" - lambda szonda
- akkumulátor
- lengéscsillapító, futómű
- rozsda
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics - egy kalap sz*r (bocsánat, DRÁGA, INKORREKT és FELELŐTLEN kalap sz*r)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Volvo szakszervíz, Cegléd
korrektek voltak, csak drágák
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | S40 | Következő autója? | Audi A6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
