A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.4 170LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete párduc

Szöveges ítélet

3 hete vettem az autót hosszas nyüglődés után, négy S60-at megnéztem, de ez volt a legszebb állapotú és leggondozottabb. Szempont volt a választáskor, hogy ne német/olasz/francia legyen, biztonságos, megbízható és tekintélyt parancsoló. Mindezek megvannak benne, maximálisan.
A vásárlást egy állapotfelmérés előzte meg a Duna Autónál (Zay utca), ahol szinte darabokra szedték az autót. :) Amit találtak: kicsit kopottak/öregek a gumik (245/45 R17), és kicsit lóg az axiálcsukló. Az autó tökéletes volt.
Megállapodtunk az eladóval (idősebb cégvezető úriember), hogy eladás előtt kicserélteti az axiált az Ivanicsnál, mert eddig is oda hordta. Ez meg is történt a számla szerint.
Másnap átvettem az autót nagy boldogan, de még este lefagyott az arcomról a mosoly: egy kisebb fékezés után a műszarfal karácsonyfát játszott!
Kigyulladt az ABS az STC és a motorellenörző piktogram a műszerfalon, és másnapra se aludtak el. Ezt megfejelve minden kikapcsolta magát, így se a kipörgésgátló se a blokkolásátló nem működött (esős időben klassz volt).:( Így, kivilágítva, idegbetegen begurultam a Dunához (nem a Dunába szerencsére :) ), és percek alatt kiderítették, hogy bizony a drága Ivanics rosszul rakta össze a kereket, a féltengely végéből hiányzott egy csavar! Így az ABS/STC érzékelői meghülyültek, és ez összefüggött mindennel.
Szóval jól indult a kapcsolatunk... :) De egyben megerősödtem: az Ivanicshoz SOHA!

Magáról az autóról:
Novemberben 6 éves lesz a párduc, de 2-3 évet simán letagadhatna: gyönyörű metálfekete fényezés, kortalan karosszéria (az új S40/S80 is gyakorlatilag így néz ki). Belül síri csend (nem úgy mint az 4 éves Corollában), szuper hangszigetelés (pedig a Corolla se volt egy Zaporozsec). A 17"-os gyári kerekek kicsit csapkodnak rosszabb úton a vesémet verve (aszfalt kontra villamossín illetve Thököly út), de fantasztikus az útfekvése cserébe (ezt megfizetem majd gumivásárláskor/futóműjavításkor). Fogyasztása 11 liter körül alakul Pesten (Belváros), ami más városi 9-10-nek vehető szerintem. :) Egy 1.5 tonnás, 2435ccm-s benzines géptől nem rossz, főleg azt véve, hogy egy 1.6-os Astra/Golf is megeszik 10-et városban.
A motornak fantasztikus hangja van, akár egy V6-os, érces, gyönyörű, és húz, mint a bivaly (főleg az 1.4-es Corollához képest). :)
A gyári zene, még a közepesebb fejegységgel is (HU-603) is figyelemreméltó. Minden elektromos vacak megy rajta, de ez el is várható egy Volvonál. Egyedül a jobb 1. ablak nyiszorog kicsit lehúzáskor, és persze nem bírom megszokni a hiperérzékeny automata ablakot, mindig lehúzza tökig a legkisebb érintésre. Jópofa a tempomat.

Hátrányok:
- Nagy fördulókör (Pesten elég halál)
- Gyenge fényszórók (most fogok venni télre erősebb H7-est)
- Csapnivaló hátralátás tolatáskor
- Hátul tényleg nem valami extra nagy a hely, de én a 188cm-mel elférek magam mögött tűrhetően.

Első körben ennyit, aki ilyen autóra vetemedne, az azért bátran tegye, de számoljon a tetemesebb biztosítási költséggel, és azzal, hogy csak az átírás+illeték 70e pénz. Persze így se én buktam a legnagyobbat az autón, hanem aki újkorában megvete 10-11 millióért, és közel 6 évesen eladja 2.7-ért. :))
Ahogy járok a városban, egyre több S60-at látni, úgy látszik másnak is volt ilyen elborult döntése... :)

Hibalista

- Ivanicsnál egy axiálcsukló csere után rosszul rakták össze a kereket (kimaradt egy csavar a féltengelyből), így az ABS/STC érzékelője meghülyült. Persze mindez az átvétel napján, végül a Zay utcában tették helyre percek alatt.

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó - Zay utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Corolla E12 Következő autója? Volvo? Majd kiderül. :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Francia" Volvo

S60 D5 - 2002
1999.11.30 105000   4,0

"Ha tehetnéd feleségül vennéd..."

S60 T5 Geartronic - 2001
1999.11.30 22000   3,5

"Még a Volvóm is szürke..."

S60 2,4i - 143 LE - 2003
2008.04.02 16000   3,8

"SZÜRKE" VADÁLLAT

S60 2.4 140 Le - 2001
2009.02.10 500   3,3

180-nál mint a bölcsőben

S60 2.4 D5 - 2003
2009.01.16 14000   4,5

?RANGYAL

S60 D5 AUTOMATA - 2002
1999.11.30 50000   5,0

A Brutális szerető

S60 D5 Geartronic - 2007
1999.11.30 10000   -

A SVÉD TERMINÁTOR

S60 2.5 T AWD - 2003
2008.10.08 50   -

A fekete orgazmus

S60 S60 D5 - 2004
1999.11.30 50000   3,0

A kényelmes kedvenc

S60 2.4 T - 2003
2011.01.16 20000   4,0

A megbízható megnyugtató erő!

S60 d5 - 2001
2007.11.07 40000   -

A menyországban autózok, a pokolban szervizelek!

S60 2,4 - 2002
1999.11.30 60000   3,8

A méltatlanúl mellőzött

S60 2.4 170LE - 2002
2016.02.24 21000   5,0

A nyugalom záloga négy keréken

S60 D5 - 2003
1999.11.30 30000   -

A szerelem öl, butít, és nyomorba dönt!

S60 2.4T - 2002
1999.11.30 30000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)