A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.4 Kinetic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bőrfoteles, fenntarthatatlan tank, de ismét megvenném

Szöveges ítélet

Első autóm. Úgy első autóm, hogy nem volt semmilyen kötődésem a márkához, csak szembe jött, megtetszett, elfogadható volt az ára és megvettem.
Az első kilométerek csodásan teltek. Gyakorlatilag akkor tnaultam meg vezetni, mivel annyira friss volt a jogsim, hogy a vásárlás előtt 3 nappal kaptam meg.

Autó, mint élmény
Összességében a mai napig ez volt a legkényelmesebb autóm. Közel másfél tonnás súlya és komfortos futóművének köszönhetően a szar utak kisimultak. Ténylegesen jobb volt vele utazni, mint bármilyen másik akkor kezem közé kerülő autóval. Természetesen ehhez hozzájárult a legendás Volvo ülés is. Talán a legenda túlzás, de valóban nagyon kényelmes. Jellemzően 4-5 száz kilométeres utakat tettem meg vele egyhuzamban. Sok órányi utazás után sem éreztem magam kényelmetlenül. A komfortérzethez hozzájátult az automata klíma. Remekül tette a dolgát. Gyakorlatilag nem kellett tekergetni. Nyáron 24 fokra, télen 20 fokra volt állítva és nagyjából ennyi. Említésre méltő még a hangrenszer. Bár a legalacsonyabb felszereltségű kivitel került hozzám a legalapabb hangrendszerrel, de eszméletlen szépen szólt. Mai napig visszasírom.

Megbízhatóság: azzal ellentétben, hogy a motor/váltó kombón kívül szinte minden elromlott valamilyen formában, valamelyik random napon, egyszer kellett csak trélert hívnom. Ez is úgy történt, hogy a hátsó fék kissé elkezdett befogni. Elgurultam vele az utcám végén található szervízig. Visszahívtak 3 órával későbbre. Amikor visszaindultam, párszáz méter után leblokkolt a jobb hátsó kérek és végül autómentő vitte be. Ezen kívül constans jelleggel a ház előtt rohadt le az autó :)

Vezetési élmény: mint egy bőrfoteles tank. Nem sportos, de azért a 140 lovas szívó 5 hengernek piszok jó a morajlása. Autópályatempó tökéletes utazó számára. Előzni akartál vele, de csak azért, hogy aztán ismét tempomattal suhanj tovább anélkül, hogy valaki 70 és 100 között véletlenszerűen tartott gázpedálállással folyamatosan kizökkentsen az állandósult utazási térből.

Szervíz röviden: érdemes akár heteket várni egy valóban hozzáértő szerelőre.

Hibalista

- Néhány dolog - - VVT kerék: bontottat kapott, de az is rossz volt, aztán gyári új. Természetesen egy halom vezérlés alkatrésszel, stb. Egy vagyon volt. - - Szelepszár szimering: kb 1 deci olajat evett 1000 km-en. Nem javult meg, illetve később tudtam meg, hogy ez elvileg elfogadható mennyiség. - - Kipufogó: lengyel barátainktól jó áron érkezett egy Bosal szett. - - Kézifék megadta magát úgy, hogy lett egy kerékblokk és leszakított egy darabot a csonkból. Szerencsére van hozzá javító szett. Gondolom ez nem egyedi probléma volt. - - PCV: olajlecsapó csövekkel - - Gyújtási és emissziós problémák: folyamatos check engine a legváltozatosabb hibákkal - gyújtáskimaradás, rossz keverék, lambda, katalizátor meg ami még van ezen az útvonalon. Öt szervíz nem tudott rá megoldást. Végül elkeseredésemben és némi fórumzás után megtisztítottam a légtömegmérőt és permanensen megszűnt a probléma. - - Kéttömegű lendkerék: benzines, de azért ilyen fonámságokat is raktak bele. - - Kopó alkatrészek: fékek, futómű - - Sok más apróság, nem tudnám emlékezetből felsorolni.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 186000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Focus II Kombi VVTI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)