Bergström, a medve
Szöveges ítélet
A kis olasz autómat 9 éves korára megette a rozsda. Nagyobbat s kevésbé oxdálódó vasat kerestem. Utolsó (előtti) évjáratból vettem használtat,gondoltam kiforrott már a konstrukció.
Alacsony autó. Az első fotel kényelmes, bár magasságát nem lehet állítani és mélyről kell feltápászkodni, derékfájósaknak ez nem fog tetszeni.
Nem egy sportos alkat (papíron 136LE). Gázra komótosan reagál. Előző autóm (Fiat Punto 1.2 16v, 80LE) sokkal jobban ment. Nyugodt utazgatásra való. Sajna nem csendesebb a Puntonal, 130-nal ugyanannyit pörög a motor mint az előző kis olasznál. (110 km/h-nál 3000 ford/min) Hiányzik a 6. sebesség. Normál tempóban üresen úgy 2000-es fordulatnál már fel lehet kapcsolni.
Futóműve egész jó, ballonos gumival (195/65) még kényelmes is és jól tapad. Azért azt nem vártam tőle, h üresen, álló helyzetben eltörjön az első rugó. Az nem volt szép. Váltója hidegen nagyon nehezen jár, a gép utálja a gyors váltásokat. Fedélzeti számítógépet kispórolták belőle, pontos fogyasztást így nehéz számolgatni. A világos kárpit tisztítása horror. Elektromos rendszere, rádiója, kezelhetősége majdnem eléri a Puntóét. Meg egy Volvotól elvártam volna egy ESP-t a 2 literes benzinesbe is.
Hibalista
- első rugó törés, kormányszervó ékszíj,
Ide hordtam szervizbe
Tagai Racing Team
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto HLX 16v | Következő autója? | Duster |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
