A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 440, 460 (1988-1996)

440, 460 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dráááágaszág - minden értelemben :-)

Szöveges ítélet

Nagyon vegyesek az érzelmeim a Drágaszággal kapcsolatban... Az árához képest kellemes felszereltséggel vettem (klíma, ködlámpa, távirányítású központi zár), de még így is fapados az átlag volvo-hoz képest. A futóműve kellemesen tapadós, biztonságos érzetet ad, viszont nagy gyorsulásnál és lassulásnál kissé bizonytalan. Alapvetően csendes, de 140-nél elkezdődik a zörgés belül. A motor 4000-nél nagyon kellemesen harap, de fogyasztása télen katasztrófa városban (13-14 l). A rekordom azért 120-nál országúton 7,09 volt. :-) Végsebességét nem nagyon feszegettem, de a 190-et még viszi! Nem nagyon akar elfogyni az ereje, 150-160-nál még 4000 felett van kevéssel. A volvo-ról mindenkinek a biztonság jut az eszébe, de érdemes jobban körülnézni és azt látjuk, hogy a 4xx-es szériák "csak" átlagosan biztonságosak (http://www.folksam.se/engelsk/entrecom.htm). Ami a 460-asok nagy baja, az a renault motortér. Rettenet! Ami eddig tönkrement benne, az mind francia. Ha a francia belsőről előbb tudok...
A hibalistához az is hozzátartozik, hogy 11 évesen nagyon lerobbant állapotban vettem és gyakran még a gyári alkatrészeket kellett cserélgetnem benne, nem csoda, hogy elszállt ez-az. Végeredményen amikor visszaültem a jó öregbe egy 3 milliós fábiából még mindig a "Na ez még mindig egy igazi autó" érzetem volt. :-)

Na, a legutóbbi bejegyzés óta eltelt két közel év. Az autón azóta nem hibásodott meg semmi!! A fogyasztás egy eco-tech szelepnek köszönhetően fél-egy literrel csökkent, már 6.5-et is mértem. Ennek fényében felpontozom a Drágaszágot.

Hibalista

- generátor x 2, benzinpumpa elektronika x 2, lengéscsillapítók, hátsó ajtózárak, gyújtáskapcsoló x 2, rozsdásodó hátsó ívek

Ide hordtam szervizbe

Mogyorósi Balázs és Csapata Bcs. - maximálisan korrekt, megbízható, profi és az ár is ok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 176000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? volvo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 440, 460 1988

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)