Soha többet Német autót!
Szöveges ítélet
Érdemei: kényelmes ( elől ) és jól pakolható, a fogyasztással sincs semmi gond. Na és itt vége is van a jó tulajdonságoknak. Innentől kezdve viszont a VOLKSWAGEN szégyene. Megvettem, gondoltam megnézem mi, hogy működik. Na az ablaktörlő még aznap beadta az unalmast 9 milliós autónál 2 éves korában !!! Jön a tél a pótfűtés helyett füst a kályha kipufogójából. Autóstársaim integettek, hogy kigyulladt a kocsi. Nem lehetett megjavítani a kályhát. Mérgemben kiköttettem az elektromos stekkert, na innentől kezdve lehetett fázni a kocsiban. 5000 km-es útra indultam elvittem egy VOLKSWAGEN szerelőhöz nézze át. Ez a 100.000 nagyszerviz volt. Visszaút – Alpok - vasra kopott a fékbetét, alig tudtam lejönni a hegyről azt hittem felgyújtom a vasat mérgemben. Pótfűtés nélkül természetesen párásodik az ablak ezen a klíma segít már amikor működik. Hazaérve egy másik szerelő megállapította, hogy beszorult az úszónyereg a fékben és ez okozta a hibát.
Újból Spanyolország, elérkezett kint a meleg . . . igen jól sejtitek a klíma felmondta a szolgálatot.
Itthon kiderült, hogy lyukas volt a klíma hűtő. Hazai vizeken irány Kecskemét illetve csak az úti cél volt meg mert 30 km Pest-től leforgott a vízpumpáról a lapát és felforrt a víz, meg az én agyvizem.
Állítólag ez is típushibája. A digitális klímának időnként elkezd villogni a kijelzője amitől frászt kap az ember, hogy most az következik. Központi zár: időnként elveszti a távirányító a kapcsolatot a kocsival és össze kell tanítani őket. Olajfogyasztás: 2500 km után 1.5 liter olajat kellett rátölteni amire a szerelők azt mondják természetes a PDTDI motoroknál. A csomagtartóban ne nyúljatok semmihez mert ami kinyitható annak a patentja, vagy füle letörik! A fényszóró izzó rendszeresen kiég de ez legyen a legnagyobb baja. És az i-re a pont: Szolnok után a 4-en megadta magát a váltó, épp hogy legurultam az út szélére. Se előre, se hátra az autómentő érkezéséig a kamionok szele mozgatta a kocsit ekkor határoztam el két dolgot.
1. Eladom a kocsit amint kész lesz.
2. Soha többet Német autót!
Azóta Toyotám van ( Toyota Avensis Verso ) és semmi gondom!
Hibalista
- Váltó, ablaktörlő mechanika, klíma ( többször is ) , pótfűtés, vízpumpa, fék, központi zár, stb.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 124W | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
