Viszonylag jó autó, csapnivaló szervizzel
Szöveges ítélet
Nem egészen 2 éve vásároltam az autót a Porsche M5-ben. Gyári POLO VAN -t rendeltem, ennek ellenére a PORSCHE M5 egy magyarországi céggel (Rákos Kft.) alakíttatta át az autót mint később kiderült. Az átalakítás minősége rendkívül silány volt. A hátsó kárpitok megsérültek flex a szikrákat a kárpitra szórta amely megégett. Amikor fenti hibát szóvátettem azt mondta a PORSCHE M5 ügyintézője, hogy vigyem vissza a Rákos Kft-hez, pedig én nem is áltam kapcsolatba velük, VAN-t rendeltem, nem átalakított POLO-t. A térelválasztó rács szegecse 2 hét után elengedett, majd visszavittem, megjavították ismét 2 hétig volt jó. Az első szerviz esedékessége nem volt a szervizfüzetbe leírva, 30.000 km-nél felhívtam a vásárlás helyét ahol közölték, hogy a kijelző szerinti időben kell szervizbe vinnem. Tatabányai lakos révén 31.400 km-nél felhívtam a PORSCHE TATABÁNYA-t és rákérdeztem, hogy ilyenkor mit tegyek, ugyanis a szerviz intervallum jelző meg sem mukkant. A munkafelvevő azt mondta, hogy nagy hibát követtem el, mert 30.000+1.000 km tolerálható eltérésen belül kellett volna szervizeltetnem. Az előírt munkákat elvégezték. Előírták a következő szerviz idejét long life olaj használata folytán ez 61.400 km-nél vált esedékessé. Az említett km elérésekor újra bevittem a tatabányai szervizbe, kértem a szervizt és külön megkértem a munkafelvevőt, hogy vizsgálják meg a szerviz intervallum kijelzőt, mert még soha nem jelzett semmit. A munkát elvégezték az autót kiadták, elmondta az ügyintéző, hogy az autómba nem szereltek szerviz intervallum jelző berendezést, ezért nem jelzet. Azt is elmondta, hogy a féltengely csukló és a gumiharang tönkrement, de azt nem javították meg, így adja ki az autót. A miért? kérdésre a válasz az, volt, hogy a hiba ugyan garanciális, de sem alkatrészük sem idejük nincs most megjavítani, adott egy távoli időpontot. Elvittem a PORSCHE M5-be ahol megjavították garanciába, de a fékkel is gond volt (természetes kopás), ami érthető, de az nem, hogy a féktárcsa elöbb kopott el, mint a fékbetét. Ez potom 92.000 Ft-omba került. A javitás során szükséges fékhatásmérést is kiszámlázták, ez szerintem furcsa.
70.500 km-nél magáhoztért a PORSCHE TATABÁNYA szerint nem létező szerviz intervallum kijelzőm és 3000 km múlva szervizbe parancsol. Telefonáltam a PORSCHE M5-be, ott tájékoztattak, hogy igen van az autómba olyan eszköz amely meghatározza a szerviz esedékességének az idejét és akár 50.000 km is lehet SDI motor esetén (használat függő) a szerviz időszak. Bementem a PORSCHE TATABÁNYA-ba és kérdőre vontam őket, amire a válasz az volt: rendben akkor kivesszük a computerből a "hibajelzés"-t.
Szerintem a sarki ladán, skodán, trabanton felnőtt szerelő sokkal többet ért a szervizeléshez, mint a PORSCHE TATABÁNYA, és nála a kötelező szerviz (olajcsere) nem kerül 50.000 Ft-ba.
Ha jót akarsz messziről kerüld el a PORSCHE TATABÁNYA-t!!!!
Hibalista
- 1 hónapos korában foszlott az ülés
- A teherautóra (VAN) való magyarországi, de gyárinak nevezett átalakítás (Rákos Kft.) silány: kárpit elégetve, rács tartó szegecs 2 hétig bírta.
- Fékbetét helyett féktárcsa kopott el.
- Féltengely csukló, gumi harang.
-
Ide hordtam szervizbe
PORSCHE TATABÁNYA
2800, Tatabánya Győri út
Meg sem próbáld ide vinni az autódat, ha jót akarsz!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
PORSCHE M5
Budapest M5 mellett
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 71000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | thalia | Következő autója? | Lehet, hogy VW, de megnézem ki szervizeli... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
