Kicsi Polo, de erős... és jó!
Szöveges ítélet
Az autót egy ismerőstöl vettem alig egy éve. Eredetileg nagyobb autót akartam, mivel viszonylag hosszú távokat autózok (Pécs-Bécs közt ingázok) de erről tudtam, hogy tényleg 80.000 km a futásteljesítménye és sérülésmentes! Egy év és 40ezer km után azt kell mondanom, hogy nem bántam meg! :)
Néhány apróságot leszámítva, eddig nem volt gondom az autóval! Még az előző tulajnál garanciában cserélték az ablaktörlőmechanikát, nálam elromlott a féklámpakapcsoló (7.000ft cserével), a klíma hőfokszabályozója (30.000ft cserével) és a hátsó lengéscsillapítók porvédőit kellett cserélnem! Ennyi!
A fogyasztás a megtett 40.000 km alatt 5 literes átlagot mutat, pedig elég tempósan autózok (főutakon 110-120, autópályán 140-150km/h)
A szervízköltségeket így, hogy olajcserét és a szűrők cseréjét magam végzem el, elfogadhatónak mondom, de szakszervízben drága! A 90ezres szervízre 180ezres ajánlatot adtak én megoldottam 75ezerből! (Vezérműszíj készlet+vízpumpa+az összes szűrő+5liter olaj 60ezer ft, munkadíj 15ezer ft) Azt le se írom, hogy még át is vernek a szakszervízekben, úgy látom megteszik ezt itt sokan mások helyettem, pedig én is tudnék mesélni... :(
Az autó gyárilag 2cm-el ültetett, ezért kicsit kemény a futóműve, viszont ez által stabil is, még nagyobb tempónál is! A menetteljesítménnyel is nagyon meg vagyok elégedve. 101 lóerő és 240Nm forgatónyomaték egy 1100 kg-os autóban pont megfelelő.
Azt hiszem a következő is Volkswagen lesz.... :)
Hibalista
- Ablaktörlő mechanika, féklámpakapcsoló, klíma hőfokszabályozó.
Ide hordtam szervizbe
Márkafüggetlen autószerelő!
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Golf II 1.6D | Következő autója? | Golf V 2.0 TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
