Bérlet a szervizbe
Szöveges ítélet
Nem ezt várja az ember egy VW-től! Ahogy először bekapcsolt a hűtőventillátor, azzal a lendülettel le is égett a motorja. A következő héten folyt a motorolaj(szimering csere), 1 hét múlva komplett kuplung kinyomócsapágy és szerkezet csere. Mindez újkorától 3.000 km-en belül. Utána nem akart beindulni-motorvezérlő szelep csere. A bal oldali biztonsági öv úgy gondolta, hogy ő már többet nem feszít-csere. A futómű szinte az első km-től kopog. A szervízben azt mondták, hogy nem tudják mi lehet a gond. A többi is kopog, ez így jó. A benzinfogyasztás megegyező használatnál hol 5 liter, hol 9,5 liter. Erre is azt mondták a szervizben, hogy ez normális, ez belefér a tűréstartományba. Nekik, de nem Nekem. Egy héttel a 2 év garancia lejárat után elment az első világítás. Én megnéztem az izzókat, jók voltak. Bementem a szervizbe, negyed óra alatt megcsinálták, állítólag "kilazultak" az ízzók. Én kivettem és visszatettem, nekem nem világítottak azt követően sem. Na ezt már nem csinálták meg ingyen, mert hát 1 hete lejárt a garancia. Nekem már sok német autóm volt, többek között VW-ek is, azokkal nem volt gond, ezzel viszont csak a gond van. Egyébként kényelmes, viszonylag tágas, pedig sose volt még csak nagy kategóriás autóm, de nem hiszem, hogy a közeljövőben VW-t vennék.
Hibalista
- Hűtőventillátormotor, kuplungszerkezet+kinyomócsapágy, futómű, motorolajfolyás, bal biztonsági öv csere, motorvezérlő szelep csere, alapjárat ingadozás, fogyasztás ingadozás
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | Honda FRV |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
