Az autó amiből nem lehet "kiszállni"...
Szöveges ítélet
Mikor megvettem, azt hittem főnyeremény, 40 000 km. volt benne, vidéki hölgy tulajtól , aki általában osztrák autópályán használta. Tehát az autó nem ismerte a pesti utak minőségét, így a futómű rendben volt, minden hibátlanul működött, tetszett, korához képest még most is tetszik az autó külseje, műszerfala , kategóriájához képest persze. Mikor az autóm 100 000. km-ren túllépett elkezdődtek és azóta tartanak a problémák, azt tapasztaltam ,hogy menet közben egyszerűen leáll az autóm. Majd mintha mi sem történ volna, újra indítás után persze megy tovább. Természetesen az EPC és a Check Engine jelző ledek világítottak. Ekkor elvittem egy márka szervízbe, ahol a közeli autószerelő iskolából gyakorlatra küldött, felelőség teljes, 15-17 éves fiúk megállapították, hogy a vezérlésen kívül , lamda szondát, szívócső nyomás érzékelőt, és pillangó szelepet kell cserélni, mert ezt írta a "kompjúter" ami az autó árának kb. fele így döntsem el ,hogy mi legyen. Erre én elvittem egy autó villamosági szakemberhez, aki kicserélte a szívócső nyomás érzékelőt, így már nem állt le menet közben, de mikor pillangó szelepet szeretett volna cserélni kiderült, hogy a régi vezérlést nem lehet összehangolni az új pillangó szelepemmel, így azt is megkísérelte kicserélni. Mivel nem szerettem volna az előbb említett nagyságrendű összeget rászánni természetesen az alkatrészek bontottak voltak. Ami ezután jött az minden ismerősöm és azóta megkérdezett szakember homlokát ráncolásra késztette , ugyanis a drága autóm első indításra vész üzemmódban indul el (2500 as fordulatig engedi pörögni a motort ), majd ha újraindítom minden hiba nélkül üzemel. Mivel a hiba jelenség egyedi és megmagyarázhatatlan, gyakorlatilag javíthatatlan (volt olyan lelkes szerelő aki a vezérlésbe érkező összes nagyjából 50 vezetéket letesztelte nincs e megtörve valamelyik) , de sajnos ő is elvérzett, így gyakorlatilag eladhatatlan. Tehát az autómból nem tudok "kiszállni" de sajnos nem a vezetés nyújtotta élmény miatt. Ha valaki találkozott már hasonló problémával és rájött hogyan kell orvosolni kérem írja meg azt. köszönöm.
Hibalista
- pillangó szelep, szívócső nyomás érzékelő, lamdaszonda, elektromos ablak emelő, kuplung, váltóban egy csapágy, motor vezérlés
Ide hordtam szervizbe
márkaszervíz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | nem volt | Következő autója? | enzo |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
