Soha többet VW!!!!
Szöveges ítélet
Katasztrófális élményeim vannak az autóval. Egy Berlingoból ültem át ideiglenesen, bár ne tettem volna. Az utazási élmény rémregénybe illő. Olyan mintha egy hokedlin ülnék rugózás mint olyan, sehol. Kormánya túl direkt, nagyon nehéz finoman irányítani, emiatt kanyarban előszeretettel dobálja magát, nem érződik stabilnak. Tömve van ergonómiai hibával. Indexkapcsoló a kormánytól távol van, kúpos, nehezen kapcsolható emiatt alig érem el (180 cm vagyok) az ujjam lecsúszik a kapcsolóról. Az ajtót alig lehet becsukni, többszöri próbálkozásra csak, kinyitni is alig lehet mert a nyitószerkezet szanaszét van kopva. Nappal láthatatlan hogy az utastér levegő belső keringetésen van e mert a kapcsoló világítása észrevehetetlen. Az ajtók menet közben szemmel láthatóan rázódnak, mozognak, ilyet még egyik másik tipuson se láttam. Az ajtókárpitok mállanak le, az egész kárpít, ha hozzányúlok szét akar esni. Állandóan kiég egy izzó. Motorja a legváltozatosabb helyeken áll le, általában váltáskor, ilyenkor eltűnik a kormányszervó, szinte lehetetlen kormányozni. Emiatt egyszer már majdnem a szalagkorláton landoltam 100-as tempónál. Legutolsó rémtette: kb 1/2 óra leforgása alatt az ablakemelő kapcsolója kigyulladt. Ez fél éve történt, a kocsiban azóta is égett müanyag szag terjeng. Csoda hogy az egész autó nem gyulladt ki. Kolléganőm akinek egyidős poloja van, szintén kigyulladt már, ő csak poroltóval mer közlekedni. Nagyon hangos, 100 as tempó felett bántóan nagy a motor és a menetzaj.
Hibalista
- Lambda szonda 40 E Ft, elektromos ablakemelő kapcsoló 50 E Ft!!!!
Ide hordtam szervizbe
Helyi szaki
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Berlingo |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
