Das auto
Szöveges ítélet
Onnét kezdem, hogy egy 120-as skodából ültem át a pólóba. Nagyok voltak az elvárásaim egy ilyen szocialista rémség után. Ezért választottam a megbízható német technikát. Pár ezer kilométeret bírt is a kocsi, de miután elhagyta a százezret kezdődtek a gondok. A termosztat adta meg magat elsonek tízezer kilométeren belül 2x. Aztán kezdett nyikorogni a váltó, de hamarosan abbahagyta. Én pedig azt gondoltam, hogy a probléma megoldódott. De elkezdte másodszor is, és mivel nem álltam félre azonnal szétesett az egész. Mindez történt: százhuszonötezer kilométernél! A váltó beszerzése pedig külön történet, mert ritka mint a fehér holló. Mostanában pedig a kondenzátort kellett cserélni, mert, ha nedves volt a környezet ( eső, pára) egyszerűen leállt a kocsi. A motorral alapjában véve nincs gond, teszi a dolgát, igaz nem túl erős. Az utastér kényelmetlen: az üllések kemények, zörög a műanyag, hátul kevés a hely a kiszállást pedig nehezíti a B oszlop. Az egészről csak annyit, hogy a német mérnökök kitehetnének jobban is magukért, pláne, hogy újjonan ilyen drága a kocsi. Kényelmetlen ócskavas.
Hibalista
- 2 x termosztat, elektromos ablakemelo, kondenzator, sebessegvalto, kipufogo, fektarcsak
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | skoda 120 | Következő autója? | csak keleti |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.3/10) |
