Utolsó "PDTDI" mohikán
Szöveges ítélet
Az autót a 3. születésnapján vettem meg egy pesti kereskedőtől, aki Belgiumból hozta be (szervízkönyv nélkül)?! Az autó teljesen rendben volt, abszolút törés és karcmentes volt! A km teljesítményét soha nem tudtam meg (szerintem 176e volt benne és nem 76e), állapotról ezt egy VW esetében nem mondja meg senki! Az autóval különösebben semmilyen műszaki probléma nem merült fel a megtett 40,000 km alatt (SZERENCSÉM VOLT, SZERVÍZKÖNYV NÉLKÜL SOHA NE VEGYETEK AUTÓT PLÁNE KÜLFÖLDIT!) A pdtdi-re jellemzően ugrásszerű elindulás aztán 3500 fölött inkább mintha enyhe motorfék kapcsolna be:)) Amúgy ha megszokja az ember jókat lehet vele előzni, de 185 felett már elég nehezen gyorsul, a Honda Accordhoz képest legalábbis! A fogyasztása szuper a nagy kasztnihoz mérten: Thassos-Miskolc 1 tank (1190km átlagsebesség 75 km/h és 5,7 fogyasztás) 4 személlyel megpakolva!
Megvétel után rögtön szíj és görgőcsere nehogy meglepetés érjen, már akkor megfogadtam,hogy többet vezérműszíjas autót nem veszek!!! A légtömegmérő hiba sunyi módon jelentkezett: lassú de nagyon lassú agóniába kezdett a motor és 170-nél nem ment többet,ill. nem gyorsult úgy (amikor a klíma be volt kapcsolva egyszer egy LIAZ majdnem megelőzött!), valakinél ez 120-130! 3-4dl olajat fogyasztott két olajcsere között 5w-40-es Aral tronic olajból!
Azért a magyar utak is megtették jótékony hatásukat az eladás vége felé nyiszogott, zörgött rossz úton de nagyon, amúgy autópályán hallkan futott! Télen szörnyű traktorhangja van, amúgy menetközben elhalkul. A gumiharangok már kezdtek repedezni és a hátsó teleszkóp is már olajos volt! Hidegindításra ,leállításra és az olajcserére mindig odafigyeltem ,megéri! 130 felett a váltó már nagyon mozgott, az Accordban 200-nál meg sem mozdul (igaz még csak 1 éves 14000km-rel és szervíkönyvvel)!
A légszűrőt és az üzemanyagszűrőt rendszeresen cseréljétek ez a lelke az egésznek az olajat leszámítva!
Mielőtt az aksi megadta volna magát sípolt a műszerfalon miden, aztán egy hideg téli reggelen kint az udvaron már nem indult, Banner aksicsere orvosolta a problémát utána -22 fokban is beindult!
A belső kapaszkódók nagyon kényesek és hamar kopnak, karcolódnak, ill. egy esetben sikerült letérdelni a tükör fűtés kapcsolóját a szűk garázs miatt (ragasztani nem lehet!) Ami még "tetszett" benne, hogy a kesztyűtartó fogantyúja csak úgy lejött, cserélni csak kompletten lehet, egy kis ügyeskedéssel azonban vissza lehet tenni!
Amitől nagyon tartottam az szerencsére nem jött be pedig mindenki ezzel riogatott: FUTÓMŰ végig jól tette a dolgát, néha túl puhán is és ez most HIÁNYZIK ezeken az utakon!!!!!!!!!!!!
Hibalista
- Gyári aksi 3,5 évesen
- légtömegmérő 101000km-nél
Ide hordtam szervizbe
Maszek
Állandóan elhagyták a motortálcarögzítő csavarjait 300/db, amúgy lelkiismeretesen dolgoznak
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 76258 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda Accord 2,2 i-cdti 2006 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
