Ha akarom vadállat ha akarom gördülő luxus limuzin
Szöveges ítélet
Sokat vaciláltam a kocsik között néztem minden félét de gyerek korom óta a német autók felé huzott a szivem.Utolsó körben 4 autó maradt 9éves a6 2.8 7éves az ujabb gömbölyübb kasztnis 1.9tdi a4 9éves 530D és végül 5 éves 1.8T.Először az a6ost és az 530d-t nézegettem de 9-10 éves autót nme akartam venni ha már egyszer megtehetem hogy fiatalabra is futja presztizs autókból a másik része emg lehet hogy belefogok egy olyanba amin ekkor jönnek ki a problémák és ahogy olvasgtam a népitéleteket meg ismerösök véleményét is kikértem rájöttem hogy ezek az autók nem az én pénztárcámnak valók ez volt a főérv a másik emg hogy idősek voltak tehát ez a kettő kihuzva.Maradt az a4 és a passat.Közöttük azért volt nehéz dönteni mert a passat fiatalabb volt és erősebb valmelyik jobban felszerelt is tehát a felszereltséget olyanra értem mint például hoyg egy 2.5 milliós a4be nem volt könyöklő most hirtelen ez jutott az eszembe de visznt az a4 mellett pedig a nagyobb presztizs és kevesebb fogyasztás.Kipróbáltam mindegyiket és a leirésom alapján hülyének nézhetnek hogy nem audit vettem de valahogy a passathoz jobban huzott a szivem fogalamam nincs miért de beleszerettem ez után nem volt kérdés mit veszek.ÉS mit ne mondjak nme bántam meg hogy ezt vettem anynira jó vele közlekedni és olyan sokat sem eszik mint amire számitottam.Kivülről gyönyörű óceán kék szinre fujva minden krómpakett full poliros 18 colos replika audi felni 4 centis ültetés és egy enyhább folia van rajta igy már tetszik a gépezet.De hozáteszem igy vetem az autót a felnit meg a chipet vettem én bele.Chip tuningal most 195 lóerő és 310 NM akinek ilyen autója van és megteheti irason rá egy csipet eszméletlen érzés belepakol az ülésbe rendesen előzésnél pedig nem kell gondolkozni.Az autó stabilitása hát a kerekek meg a futómű ez azért az uton tartja akár milyen temponál nem sétál jobra balra az autó 200 felett sem.Az autóval én 250et mentem asszem ez a vége talán még egy vagy két kilométer perorát ment volna de már nem akrtam kintatni szegényt.A fékei azok nagyon jókm ondjuk ekkora teljesitményhez meg tömeghez kellenek is.A berlsejen nagyon jó tágas kéynelems egyszerű de mégis szép és a kék piros beltér világítás nagyon el van találtava.GYári fényyszórók nagyon jók bár elférne bele egy bixenon de majd idővel.Hát csomagtartója én nagoyn nem veszem igénybe vagyis ritkán külföldi nyaraláskor akkor meg elfér benne minden.Ja a kényelemről még annyit pest és görögország nei pori 1400 kilométer asszem vagy 1200 mindegy valahogy igy egyhuzamba hátgörcs minden nélkül.Ja és ami boldogit még vagy egy kis büszkeségre ad okot az ismeretségi körömbe megfordulnak azok az autók amik között váciláltam és mind a 3at otthagyom a passatal:D.Egyedül az s3 tól kaptam ki de ez már nem az én sulycsoportom volt bealázot rendesen.ugyhogy nem bántam meg hoyg ezt az autót választottam fiatal meg lehet vele akárhol jelenni megnézik az utcán és nme utolsó sorban megy mint a barom. nekem tökéletes
Hibalista
- Amióta nálam van a kötelezőkön kivül nem kellett cserélni semmit de még az előző gazdájánál volt egy turbo cseréje ugyhogy szerencsére én ezt megusztam.
Ide hordtam szervizbe
magán szerviz. Csak ha már nagyon muszály akkor viszem el szalonba de ha lehet minél meszebb elkerülöm őket
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 2.0tdi vagy 1.8 fsi passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
