A megbízható nagylány, nagy seggel...
Szöveges ítélet
Életem 1. autója Polo 1.3GT, majd egy Carina E és a Passat. Toyota után elég hülyeségnek tűnt a márka váltás, de most már 43000km gondmentes együtt lét után (10 ónap alatt) talán ki lehet jelenteni hogy megérete.
Hogy miért pont Passat. A válasz nagyon egyszerű. Mert nincs MÁS!!! Nagyon pontosan tudtam, hogy milyenek az igényeim és mennyi pénzem van rá. Hónapokig kerestem a megfelelő Márkát és Típust. Igényeim és elvárásaim:
Az autó ára 3 000 000Ft. max. Automata elfogadható fogyasztással ezért diesel. Biztonságos, megbízható, nagy, kényelmes és strapabíró járgány. Viszonylag kevés km., sérülésmentes, klíma mindegy, hogy manuális vagy aut.
Mikor a keresőbe bertam ezeket a kritériumokat nagyrészt csak Passatot dobott ki. Tehát PASSAT VARIANT 19 PDTDI 130LE AUT. 2002év. Ezüstöt választottam manuális klímával. A kereskedőnél ebben vot a legkevesebb km. (VALÓS KM).
Az autó nagyon dinamikus, csöndes, gázadásra erősebb morgás, de szeretjük! 180-ig kifogástalan aztán 180-tól 203-ig gondolkodni kezd! Ez azt hiszem az automata hátránya, de nem bánom. Talán Chip? Még nem mertem! Az automata másik hátránya az a fogyasztása nekem város dugó+a.pálya 140-160, így 7,9l/100km (ez benzinesben 11-12l lehet bármilyen márkánál). Az utóbbi hátrány az csak a 6sebességes Passatokkal összehasonlítva hátrány! Viszont nekem az életben nem lesz több manuális verdám! Olyan kényelmet biztosít az automata, főleg városban, hogy azt nem lehet leírni. Országúton még ráadásul 160nál benyomom a tempomatot azt viszlát! De csak azért 160-nál mert ott még nem veszik el a jogsit! A rugózása kellően lágy és feszes, pont jó! Nem versenyautó, hisz nem erre tervezték ez egy PASSAT.
Beltér szerintem konzervatív és egyszerűen tökéletes. Nem követik a divatot, megmaradtak a Volskwagen hagyományai, és szerintem pont ettől lett értéktartó és nagy nevű autó! Amire negyon mérges vagyok azok a kopogós műanyagok a beltérben. Na nem mindenhol, a műszerfal alsó részén. Még nem, de félek, hogy idővel ezek zörögni fognak! A könyöklő nyekereg ez a halálom!!! 100kg vagyok, de akkor is. Kék-vörös műszerfalvilágítás gyönyörű!
Az autó 4 személy kényelmes szállítására alkalmas+kutya+csomag! De akkor a több 1000km!
Az autót csak ajánlani tudom annak aki örzött helyen tudja pihentetni a kicsikéjét. Az enyémben van immob, megszakító, váltózár, fólia és egy 65 kg németjuhász+garázs. És néha így is felkelek éjszakánként.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 117000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Carina E | Következő autója? | Passat B6 v.7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
