Vörös Dögös
Szöveges ítélet
Június 22-én vettük át, és július 1-jén elindultunk vele egy 5700 km-es, 18 napos túrára. Kicsit izgultam, de teljesen felesleges volt, a kocsi hibátlanul működött. Az MTA váltó megéri a pluszpénzt, borzasztóan kényelmessé teszi a városban való közlekedést (nekünk ez 3. autó a családban, ezért is vettünk 3 ajtósat, így aztán főleg városban használjuk majd). A motorerő városba elég, ha nagyon gyorsulgatni akarsz, akkor pörgetni kell, de normális forgalomban elég 2500ig pörgetni, a többiek se sietnek jobban. Országúton 80-90ről előzésnél hármas, autópályán emelkedőn négyes, különben elfelejted a gyorsulást. Ketten voltunk vele nyaralni, a csomagtartó előredöntött ülésekkel bőségesen elegendő, 3 ember ötnapi cuccal befér. Azért ezt a modellt választottuk, mert sokkal olcsóbb, mint a konkurencia (az új Yaris jött szóba, ilyen felszereltséggel egy Yaris kb 750ezerrel drágább lett volna), és iszonyú dögös piros színben, nagyon "májer" kisautó :) Szóval eléggé szeretem, amellett, hogy, mivel "full extrás", a kényelemre semmi panasz nem lehet, ülés- és tükörfűtés nagyon hasznos dolog, klímát élvezem a nyárban, cd-s rádió, meg minden, légzsákokra szerencsére nem volt még szükség. Talán a fék egy kicsit gyenge, egyébként tökéletesen megfelel.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Arosa 1.4 | Következő autója? | félek, valami családi ;) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
