Tűzgolyó
Szöveges ítélet
PRO: Az 1,3-as motor ha huzatják megy rendesen és a futómű és a kormány is partner hozzá, a GS kerekekkel (15" 185mm) tapad és nem pattog. Az útfekvés és rugózás inkább a sportos sofőröknek kedvez. Az ülésfűtés gyorsan befűt. A szervíz korrekt. 90-es csorgásnál horvát tengerparti girbe-gurba utakon 5,6l a csúcs!
KONTRA: Elég hangos a futómű rossz utakon és néha a műszerfal és ajtóborítás is rákezd :(. Ha taposom megesz 8,5-öt. Alacsony fordulaton (3000rpm alatt) nincsen kraft.
Hibalista
- csak a kötelező és a visszahívások
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Bakhusz (Páty)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | BMW 320d |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
